Bilder från idag

gadriel

Trådstartare
Provkörde lite med min nyreoverade gigg så det blev inget superfokuserat pass men ändå. Min pålle är av modell kossa men vi jobbar på det, nu ser formen mindre kul ut men hon är iaf mycket mer uppmärksam på mig och pigg och rolig att köra mot hur hon var för ett år sen när jag köpte henne så jag är iaf nöjd med det :)

Trots lite extrahull och kossa-form så tycker jag väldigt mycket om min lilla tjej som vcerkligen försöker och som är så underbart go att ha att göra med :love::love:

gigg2.jpg

gigg3.jpg

gigg8.jpg

Sv: Bilder från idag

Den där söta fjordningen!
Jag minns nån tråd när du hade hämtat den :D

Nää, det är ingen kossa, jag ser tydligt att det är en häst! :) :love:

Ni ser ut att trivas ihop!
Fin grön gigg.

Vilka mysiga bilder! Vad avis man blir...;) Själv är man i "stoppa-pengar-i-köpa-vagn-sparbössan" än så länge...

Gisses vad snygg den blev :D Din fjording med :d!

Tycker det är lite tråkigt det inte finns giggar,slädar och dyligt till små ponnys :idea:!

Mvh
Emma

Nää, det är ingen kossa, jag ser tydligt att det är en häst! :) :love:

Ni ser ut att trivas ihop!
Fin grön gigg.

Nu när vi "jobbat" ihop ett år trivs vi väldigt bra tillsammans, i början var hon inte van att kommunicera med folk överhuvudtaget, skulle mest äta gräs och gå rakt över mig och tyckte allt va trist men nu tycker hon livet är rätt trevligt för det mesta ;)

Vilka mysiga bilder! Vad avis man blir...;) Själv är man i "stoppa-pengar-i-köpa-vagn-sparbössan" än så länge...

Jag hade turen att få giggen, den var kvar här på gården och har stått bortglömd i ett skjul en längre tid, som tur var stod den på trägolv och klarade sig bra :) Och ja, jag kunde inte fatta det var sant att man både hittat en underbar karl OCH övergivna hästgrejer :eek:

Gisses vad snygg den blev :D Din fjording med :d!

Tycker det är lite tråkigt det inte finns giggar,slädar och dyligt till små ponnys :idea:!

Mvh
Emma

tack :) ja de gamla grejern är ju mest gjorda för nordsvenskar känns det som, fast giggen var på snudd att den var smal för min tjockis, vet itne om jag kan få emellan min nordsvensk där sen när hon är inkörd.

Provkörde lite med min nyreoverade gigg så det blev inget superfokuserat pass men ändå. Min pålle är av modell kossa men vi jobbar på det, nu ser formen mindre kul ut men hon är iaf mycket mer uppmärksam på mig och pigg och rolig att köra mot hur hon var för ett år sen när jag köpte henne så jag är iaf nöjd med det :)

Trots lite extrahull och kossa-form så tycker jag väldigt mycket om min lilla tjej som vcerkligen försöker och som är så underbart go att ha att göra med :love::love:

gigg8.jpg

Tjusig gigg och fin fjording! Musblack, eller hur? Ganska ovanlig färg.

Lääängtar tills det är dags för oss att prova våran egen gigg, men det blir nog inte förrän i vår!

Tjusig gigg och fin fjording! Musblack, eller hur? Ganska ovanlig färg.

Lääängtar tills det är dags för oss att prova våran egen gigg, men det blir nog inte förrän i vår!

Japp en musblack, ja synd det inte finns så många tycker det är en fin färg. Mm, det tar ju sin tid, började på med giggen förra sommaren men hade ingen sele att köra med ändå så det blev inte färdigt men nu så :)

Jag hade turen att få giggen, den var kvar här på gården och har stått bortglömd i ett skjul en längre tid, som tur var stod den på trägolv och klarade sig bra :) Och ja, jag kunde inte fatta det var sant att man både hittat en underbar karl OCH övergivna hästgrejer :eek:

Vad tufft!
Faktum är att jag tror jag har lite gamla vagnar ute i lagårn!
Men ingen häst tyvärr :p
Å inte kan jag köra heller.
Får ta och lära mig.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 359
Senast: QueenLilith
·
Hästvård Hej, jag köpte mitt sto i Maj 2019 och kände ganska direkt att hon inte var samma häst som på provridningen.. hon var ändå rätt framåt...
2
Svar
27
· Visningar
6 562
Senast: sorbifolia
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat