Bilder från Californien

Sv: Bilder från Californien

Tackar! Kommer mer bilder snart... Gar lite storlopp nu 2 helger pa raken sa ska till banan och fota...

tufft! Jättefina bilder! Släppte ni hästarna lösa i sandgropen för att rulla sig, mitt ute på stallplan? Häftigt!

Inte galopp hastarna men sallskaps ponyn gar lost... Han star o uppbunden mellan turerna ocksa... =P

Åh, jäätteeee fina bilder!:D :bow: Du är jätte duktig på att fota! Håller du på med galopp annars också?

idealb skrev:
Åh, jäätteeee fina bilder!:D :bow: Du är jätte duktig på att fota! Håller du på med galopp annars också?

Evert är sedan en tid i Kalifornien och rider turer på Los Angeles näst största galoppbana Hollywood Park. Hans framfart kan ni läsa lite om på: http://www.unggalopp.nu/articleView.aspx?articleid=171

Evert, fatta vad jag e avis… Längtar såå mycket tillbaka… Ät en bagel med creamchees o hallonsylt åt mig under första harvningen!!

HAHAH!!!!! Du far vall komma ner hit da!!!! Jag kan inte ata nan bagel under harvningen for jag rider da!! Har ingen paus alls... Rider mina turer fran 6-10! Men far vall skicka nan och kopa en sa jag kan trycka i mig mellan nan av turerna! =P

Evny skrev:
HAHAH!!!!! Du far vall komma ner hit da!!!! Jag kan inte ata nan bagel under harvningen for jag rider da!! Har ingen paus alls... Rider mina turer fran 6-10! Men far vall skicka nan och kopa en sa jag kan trycka i mig mellan nan av turerna! =P

Ja visst faan, ni rider ju på träningsbanan då… Gjorde aldrig jag förutom när huvudbanan va stängd pga regn… De där bagelsen va grymma… *drömmer sig tillbaka*

Japps! Hur gar det dar hemma da? Jag kommer hem om 3 veckor =/ Vill inte!!!!!!!!! Hmm behover du nan hjalp med ungdoms sattsnings grejjimojjen?? Om jag inte hittar natt jobb vill jag garna ha natt att gora.. =P

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 676
Senast: Lejanna
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 596
Senast: Hazel
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
417
Senast: Myrten
·
Fritid Så, vi ska visst till Oslo alldeles strax. Kommer via E18 från Valdres. Förutsättningarna är att vi måste hitta en parkering till...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Brie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka