Bilder från Bergaritten

Noteca

Trådstartare
Då var årets Bergaritt avklarad och sambon Anders har fotograferat!
Är det någon som tar illa upp över att finnas med på bild så meddela så tas bilden bort!
Är det någon som vill ha bilder så fråga först!!

http://medlem.spray.se/anderswittur/
Jag är nr 111

Bättre väder kunde vi inte haft! Vill tacka alla inblandade arrangörer för en trevlig ritt! :bow:

Sv: Bilder från Bergaritten

Noteca skrev:
Då var årets Bergaritt avklarad och sambon Anders har fotograferat!
Är det någon som tar illa upp över att finnas med på bild så meddela så tas bilden bort!
Är det någon som vill ha bilder så fråga först!!

http://medlem.spray.se/anderswittur/
Jag är nr 111

Bättre väder kunde vi inte haft! Vill tacka alla inblandade arrangörer för en trevlig ritt! :bow:

Ja, vilket fint väder ni fick. Roligt att se bilder från en ritt och att säsongen har börjat. Själv red jag en kortare träningsritt med mina klubbkompisar idag i regnsnöblask...hutter, hutter.

Hälsning Maja

Tack för underbara längtansbilder!
Vi är i full fart med vår tävling Mössebergsritten. Hoppas att vi får lika fint väder som ni hade och att tjälen gått ur jorden så att vi får ner skyltarna.
Lilian

vad skön ritten såg ut!
Själv ska man försöka lära mamma hur digitalkameran fungerar....hrm..kanske blir någon bild om jag har tur:smirk:

Va härligt Fjordisen har! :cool: Ponnyn med lila nosluddet var sjukt sööt! :D

Tack allihopa! Ritten var underbart skön! Vad diggar ni fjordingen...? ;)

Kan intyga att det var en jättehärlig dag, jag gjorde min distansdebut och hade hur roligt som helst! Vädret var underbart, vägarna perfekta för det mesta och alla var jättetrevliga! :) Är helnöjd med dagen.

Såg att du nämnde Mössebergsritten, jag vill gärna medverka där eftersom bilen gick sönder och Nariaat missade Berga. Bor du i trakterna? Du får gärna pm:a mig om du vill.
Tack på förhand, Marie

såg hur härligt ut som helst:) tur med vädret och allt,
fin liten häst du har:love:

måste fixa grönt kort vilket år som helst nu:angel::o ,så man kan vara med på en liten pp:D

mvh Arabizar

Ja klart du måste prova, du som har arab och allt! Du kommer vara fast!;)
Så ur med tummen och skaffa grönt kort och välkommen in i gänget!:banana:

Eftersom jag är islandsryttare undrar jag självklart hur det gick för isisarna?

Blir sugen att testa när jag läser här på forumet!
Men det är ju så många saker man vill göra med pållen... :o

Jag vet inte hur det gick för båda, men fuxen var godkännd iallafall! han ska starta flera tävlingar denna säsong!

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 098
Relationer Anonymt konto, om du listar ut vem jag är får du gärna hålla det för dig själv. Tack :) Jag och sambon har varit tillsammans i nästan...
2
Svar
29
· Visningar
5 090
Senast: Hermelin
·
Juridik & Ekonomi Någon sm vet hur man ska gå tillväga? Min morfar dog för ett tag sedan. Hans dåvarande sambo vägrar gå med på bouppteckning och hävdar...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 408
Senast: ameo
·
Relationer Såhär i bröllopstider har jag fått en inbjudan för någon månad sedan. Mamma ska gifta sig med sin sambo sedan många år tillbaka. Jag är...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 262
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar