Bilder från A9-Ritten

Sv: Bilder från A9-Ritten

Fina bilder! Måste bara fråga av ren nyfikenhet varför du/ni har två remmar under hakan på hackamoret? Tyckte det såg ut som det på nån bild! Alltid spännande att höra andras speciallösningar! ;o)

Tackar :) Jo det är två remmar. den ena svarta läder remmen sitter på ordinarie plats. Sedan är det en kedja som sitter i fästet högre upp. Kedjan är för att få ett starkare bett. Men vi vill inte att de är bara kedjan som ska ta i mot hästen, därför kombinerar vi dem båda. roligt att du frågade :)

Ok! Då förstår jag! Det var ganska fiffigt må jag säga! Kul med uppfinningar! Jag är själv lite av en uppfinnarjocke... (läs; min far...:laugh:)

Liknande trådar

Distans Nån som planerar att vara med i A9-ritten? Jag har precis börjat med distans. Jag testade på första gången i höstas, en 20km, sen var...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 677
Senast: norpan
·
Hundhälsa När Wahidah var 9 månader gammal fick hon en sträckning i ett bakben. En sträckning som efter mycket om och men verkade ha blivit bra...
2 3
Svar
54
· Visningar
11 174
Senast: squarepants
·
Distans Jahapp, här kommer dagens skörd av bilder från A9-ritten!:bump: Som vanligt, vill du låna någon bild så säg till först, och finns du...
Svar
11
· Visningar
2 335
Senast: rachan
·
Distans Bilder från A9 ritten, mest från 80 km. Är det någon som inte vill vara med på bild, säg till så tas bilden bort! Fråga om lov innan...
Svar
16
· Visningar
1 712
Senast: Maddis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka