Bilder från A9 ritten!

Sv: Bilder från A9 ritten!

Åhhhh vilka fina foton.. !

Vill oxå tacka för en fin tävling till er alla som ställt upp och ordnat så att den kunde bli av..
Fast jag hade nog önskat mig liiiiite svalare väder... Men jag är jättenöjd med ritten.. och Sven fixade denna värme bra ändå.. över min fäörväntan faktiskt.. vilken toppenhäst jag har!!
:banana::bump:
Fina banor och vägar.. Tack till er allihopa som ställt upp för denna ritt..
Kommer nog tillbaka nästa år igen.. :)

Där var ju tom jag med. Att jag alltid ska se så hemsk ut på bild men Novan är fin som vanligt :love:

J, det kunde ju vart lite svalare, men jag o pållan tog det väldigt mkt lugnare än vad vi tänkt från början, och vi blev godkända iaf! Hon hade ingen anmärkning alls vilket gladde mig väldigt!!:banana:

Men du! Jag ser ju inte direkt ut somm Miss World jag heller på bilderna... :p Man är inte vacker efter ett antal timmar i sadeln! Vilket nummer har du? (så jag kan spana på om du ser värre ut än mej! ;))

Fina bilder! Kul att se!

(vad är det för hjälmar alla har? :confused: )

Om det är de blanka plastiga hjälmarna du menar, så är de flesta av märket Troxel, en typ av ultralätt, väl ventilared hjälm som knappt känns på huvudet!

Jag satt just här och undrade var man köper sådana hjälmar? Nån som kan pm:a mig det? :laugh:

Åhhhh vilka fina foton.. !

Vill oxå tacka för en fin tävling till er alla som ställt upp och ordnat så att den kunde bli av..
Fast jag hade nog önskat mig liiiiite svalare väder... Men jag är jättenöjd med ritten.. och Sven fixade denna värme bra ändå.. över min fäörväntan faktiskt.. vilken toppenhäst jag har!!
:banana::bump:
Fina banor och vägar.. Tack till er allihopa som ställt upp för denna ritt..
Kommer nog tillbaka nästa år igen.. :)

Kom du ihåg att dricka själv? Välkommen till Rimboritten i år igen:bow:

Jag vet faktiskt inte riktigt vilka återförsäljare som finns i sverige, där jag köpte min har inte kvar dem i sortimentet. Det finns en återförsäljare i Västerås, men det är den enda jag vet. Fråga i din hästsportsbutik om de vet, eller kan tänka sig att ta hem!

Det är även jättesköna, svala hjälmar från LAS. Dom är helt suveräna att rida i på sommaren.

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 774
Senast: LiviaFilippa
·
Hundavel & Ras Hej allesammans. Vill bara höra vad ni tror då jag ligger sömnlös just nu och tänker på detta 😂 Och bara för att tillägga så jag...
Svar
14
· Visningar
2 925
Senast: AraSlei
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 624
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 820
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka