Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha, man behöver inte göra det så krångligt. Ett lättare bad duger oftast gott :). Tycker din grabb ser fin ut, men lite urvuxen just nu. Grabbar i den åldern blir lätt det :).

8 kg är väl rätt mycket även för en ragdollkille även fast det finns större. Biggans pappa väger typ 7 kg och Sodas pappa kanske väger 5,5 kg, så det kan skilja en del :). Biggan väger nästan 4,5 och hon är en rejäl bit. En bra bit större än sin mamma :).
"Urvuxen"? Vad menas med det? :) Tycker mest han ser ut som en stor bäääääbis :love:
Astons pappa väger 7,5 som fertil... Aston lär få byta namn till Heffaklumpen under nästa år :D

"Urvuxen"? Vad menas med det? :) Tycker mest han ser ut som en stor bäääääbis :love:
Astons pappa väger 7,5 som fertil... Aston lär få byta namn till Heffaklumpen under nästa år :D
Han ser lite oproportionerlig ut just nu :). Han ser ut som en stor bebis, men ganska mycket tonåring också. Så han har en del att växa i :p. Ofta brukar kroppen dra iväg och växa men huvudet hänger inte riktigt med utan har kvar sitt bebisuttryck med lite högre öronsättning. Huvudet brukar bredda sent. De flesta raggisarna kommer i den fasen. Vissa börjar se urvuxna ut redan vid 12 veckor, och på andra dröjer det längre. Han kommer säkert bli jättefin som vuxen :love:.

Han ser lite oproportionerlig ut just nu :). Han ser ut som en stor bebis, men ganska mycket tonåring också. Så han har en del att växa i :p. Ofta brukar kroppen dra iväg och växa men huvudet hänger inte riktigt med utan har kvar sitt bebisuttryck med lite högre öronsättning. Huvudet brukar bredda sent. De flesta raggisarna kommer i den fasen. Vissa börjar se urvuxna ut redan vid 12 veckor, och på andra dröjer det längre. Han kommer säkert bli jättefin som vuxen :love:.
Du beskrev honom på pricken :D +låååååång svans :laugh:

Kalendern är klar! Jättefin egentligen, här på världens fulaste bild. Katterna ligger till höger och väntar på öppning. Jag har varit så dum att jag har hängt den så dem inte kan komma åt den, inte okej! :mad::D

28mi6fl.jpg

Här är Floyds syster Ebba, visserligen inte "bilder" utan en liten tankeväckande film inför allt julmatsfrossande. De är båda mycket speciella individer med ganska olika karaktärsdrag. (För den som behöver tolkning av kattspråket så finns en översättning om man väljer "undertexter, svenska" nere till höger.)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
278
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
681
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka