Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Pazuzu: Jag vet vad han tänker iaf: "Guud vad hon är trög!"
Tur att han inte kan prata
Ja han har en viss övertalningsförmågaFörstår att du gav dig för den blicken, vem vet annars vad som hade kunnat hända under natten!
Jag har min första katt någonsin så tänkte att vi kan presentera oss. En kompis la ut en bild på facebook och meddelade att en liten ladugårdskatt behövde få ett nytt hem då ägarna inte ville kastrera och inte ville ha fler kattungar = någon måste ta henne.
Lilla Buffy fick flytta hem till mig. När hon kom vägde hon 500 gram och hade öronskabb och mask.
Mycket nervös och skygg liten sak som tydde sig till mig väldigt snabbt. Andra människor är nu lite lättare att umgås med men i början sprang hon och gömde sig under soffan så fort vi fick besök.
Nu är hon 7 månader och väger 2,2 kilo. Växtspurten var ett faktum så fort vi blev av med parasiterna.
Första veterinärbesöket. Inte så kaxig.
Hon är väldigt bra på att gosa med sin matte
Enda molnet på himlen är att hon har patellaluxation på höger bakknä (troligvis pga den ojämna tillväxten enligt vet) och på tisdag ska vi till ortopeden så håll tummarna för att allt blir bra för mig och min lilla galning
*vinkvink*