Status
Stängd för vidare inlägg.
15135843_10154781108804612_8782785432932853478_n.jpg

15193531_10154775685694612_4791166183189711707_n.jpg

15178132_10154761608164612_4998503593379198145_n.jpg

15073394_10154767472819612_4851135525991104378_n.jpg

Aston, snart sex månader, 3,5 kilo :love:

Jag plockade fram lite saker till julkalendern för att börja slå in. Vände mig om för att ta fram fler saker och på en sekund händer detta:

2a9wrbq.jpg

2m2yjw0.jpg

Plockar ner honom och slänger in honom i ett annat rum. Kommer tillbaka till det här:

2qbdv88.jpg

Hmm, de verkar gilla sakerna iallafall :laugh:

Jag plockade fram lite saker till julkalendern för att börja slå in. Vände mig om för att ta fram fler saker och på en sekund händer detta:

2a9wrbq.jpg

2m2yjw0.jpg

Plockar ner honom och slänger in honom i ett annat rum. Kommer tillbaka till det här:

2qbdv88.jpg

Hmm, de verkar gilla sakerna iallafall :laugh:
Hahaha, döööör! :rofl:

@Gimlan Härliga bilder, den i fåtöljen är helt underbar :love:

Ansiktsuttrycket på bilden med papperspåsen :rofl: hoppas Aston inte leker och busar med påsar som har kvar handtaget utan uppsikt bara, en olycka går så fort och kan bli så hemsk med otur.
Säger inte det för att vara "fröken pekpinne" utan av omsorg.

För rasen tror jag att han är ganska liten - och så hoppas jag det förblir :) Men pappa vägde 7,5 så kanske hoppas förgäves :P
3,5 vid 6 månader för en hane låter ganska normalt. Min Biggans kullbror är strax över året och väger strax över 8 kg ;). De växer ju ganska länge... Får man veta vilken uppfödare han är ifrån (om du har sagt det tidigare ber jag om ursäkt för mitt dåliga minne :angel:)?

3,5 vid 6 månader för en hane låter ganska normalt. Min Biggans kullbror är strax över året och väger strax över 8 kg ;). De växer ju ganska länge... Får man veta vilken uppfödare han är ifrån (om du har sagt det tidigare ber jag om ursäkt för mitt dåliga minne :angel:)?
Han är en Hallongläntans, heter Willy Wonka på papperet, om du är nyfiken på exakt stam.
8 kilo :nailbiting:

Han är en Hallongläntans, heter Willy Wonka på papperet, om du är nyfiken på exakt stam.
8 kilo :nailbiting:
Just ja! Så var det :). Jag såg hennes senaste kull på utställningen förra helgen. De är ju halvsyskon med min Soda (samma pappa). Superfin liten hög :). Du har inte tänkt prova att ställa ut din grabb?

Just ja! Så var det :). Jag såg hennes senaste kull på utställningen förra helgen. De är ju halvsyskon med min Soda (samma pappa). Superfin liten hög :). Du har inte tänkt prova att ställa ut din grabb?
Nej, jag är inte intresserad alls av det. Verkar mest bökigt med pälsfixande innan och så, men han skulle nog tycka det var rätt kul, han är nyfiken och modig :) Fin, enligt rasstandard, har jag ingen aning om han är ens :)

Shit vad stora de är!

Min ragdollkung väger lite drygt 6 och han är gigantisk tycker alla

Nej, jag är inte intresserad alls av det. Verkar mest bökigt med pälsfixande innan och så, men han skulle nog tycka det var rätt kul, han är nyfiken och modig :) Fin, enligt rasstandard, har jag ingen aning om han är ens :)
Haha, man behöver inte göra det så krångligt. Ett lättare bad duger oftast gott :). Tycker din grabb ser fin ut, men lite urvuxen just nu. Grabbar i den åldern blir lätt det :).

Shit vad stora de är!

Min ragdollkung väger lite drygt 6 och han är gigantisk tycker alla
8 kg är väl rätt mycket även för en ragdollkille även fast det finns större. Biggans pappa väger typ 7 kg och Sodas pappa kanske väger 5,5 kg, så det kan skilja en del :). Biggan väger nästan 4,5 och hon är en rejäl bit. En bra bit större än sin mamma :).

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
278
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
681
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka