Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du skaffat gps till globetrottern?
Vad skönt!Jajemän!
Kan följa honom live, det finns möjlighet att få larm till telefonen när han går för långt bort.
Hahaha, döööör!Jag plockade fram lite saker till julkalendern för att börja slå in. Vände mig om för att ta fram fler saker och på en sekund händer detta:
Plockar ner honom och slänger in honom i ett annat rum. Kommer tillbaka till det här:
Hmm, de verkar gilla sakerna iallafall
Stor kille. Min lilla Soda är 6 månader och väger typ 2,4 . Fast hon är ganska liten för sin ålder å andra sidan.
Aston, snart sex månader, 3,5 kilo
För rasen tror jag att han är ganska liten - och så hoppas jag det förblir Men pappa vägde 7,5 så kanske hoppas förgäves :PStor kille. Min lilla Soda är 6 månader och väger typ 2,4 . Fast hon är ganska liten för sin ålder å andra sidan.
3,5 vid 6 månader för en hane låter ganska normalt. Min Biggans kullbror är strax över året och väger strax över 8 kg . De växer ju ganska länge... Får man veta vilken uppfödare han är ifrån (om du har sagt det tidigare ber jag om ursäkt för mitt dåliga minne )?För rasen tror jag att han är ganska liten - och så hoppas jag det förblir Men pappa vägde 7,5 så kanske hoppas förgäves :P
Han är en Hallongläntans, heter Willy Wonka på papperet, om du är nyfiken på exakt stam.3,5 vid 6 månader för en hane låter ganska normalt. Min Biggans kullbror är strax över året och väger strax över 8 kg . De växer ju ganska länge... Får man veta vilken uppfödare han är ifrån (om du har sagt det tidigare ber jag om ursäkt för mitt dåliga minne )?
Vad väger han nu? Ca ett ton? :OSauron vägde drygt 3 kilo när jag fick hem honom vid 12 veckor... fin kille @Gimlan
Känns så när han trampar en på magen han har legat runt 8 kg ganska länge nu, förväntar mig ett litet växtryck till men sen är han nog klarVad väger han nu? Ca ett ton? :O
Just ja! Så var det . Jag såg hennes senaste kull på utställningen förra helgen. De är ju halvsyskon med min Soda (samma pappa). Superfin liten hög . Du har inte tänkt prova att ställa ut din grabb?Han är en Hallongläntans, heter Willy Wonka på papperet, om du är nyfiken på exakt stam.
8 kilo
Nej, jag är inte intresserad alls av det. Verkar mest bökigt med pälsfixande innan och så, men han skulle nog tycka det var rätt kul, han är nyfiken och modig Fin, enligt rasstandard, har jag ingen aning om han är ensJust ja! Så var det . Jag såg hennes senaste kull på utställningen förra helgen. De är ju halvsyskon med min Soda (samma pappa). Superfin liten hög . Du har inte tänkt prova att ställa ut din grabb?
3,5 vid 6 månader för en hane låter ganska normalt. Min Biggans kullbror är strax över året och väger strax över 8 kg . De växer ju ganska länge... Får man veta vilken uppfödare han är ifrån (om du har sagt det tidigare ber jag om ursäkt för mitt dåliga minne )?
Vår ragdollhona (vuxen kastrat) väger fem kilo - hon är knappt bärbarAlltså Luna väger 3.8 kg, och jag (och många i min närhet) tycker att hon är stor.
Haha, man behöver inte göra det så krångligt. Ett lättare bad duger oftast gott . Tycker din grabb ser fin ut, men lite urvuxen just nu. Grabbar i den åldern blir lätt det .Nej, jag är inte intresserad alls av det. Verkar mest bökigt med pälsfixande innan och så, men han skulle nog tycka det var rätt kul, han är nyfiken och modig Fin, enligt rasstandard, har jag ingen aning om han är ens
8 kg är väl rätt mycket även för en ragdollkille även fast det finns större. Biggans pappa väger typ 7 kg och Sodas pappa kanske väger 5,5 kg, så det kan skilja en del . Biggan väger nästan 4,5 och hon är en rejäl bit. En bra bit större än sin mamma .Shit vad stora de är!
Min ragdollkung väger lite drygt 6 och han är gigantisk tycker alla