Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha ja och hummar och sjunger, min lilla brumKvittrar han??
Så gulligt!Haha ja och hummar och sjunger, min lilla brum
Är det där en normalstor stol?
Omg, jag tänkte automatiskt att det var en liten stol sisådär för husdjur men nu när du säger det... Jag tror att @Linta s småmonster är så där storaÄr det där en normalstor stol?
Mitt lilla klistermärke Hon retar gallfeber på mig ibland men vad gör det när man får så mycket kärlek?
Här jobbar vi hårt på kränkthetsfaktorn
själv tycker jag att han är rätt så cool i mantel, men Ragnar håller verkligen inte med
Alla borde ha mantel, eller hur?
Jaaaaa! Vart är den köpt? Blev lite sugen på en egenAlla borde ha mantel, eller hur?
Själva manteln har jag sytt själv och sen fäst på en befintlig sele (typ puppia-kopia). Inte så svårt ens för mig, även om min gamla syslöjdslärare hade gråtit om hon varit närvarandeJaaaaa! Vart är den köpt? Blev lite sugen på en egen
Har du skaffat gps till globetrottern?En helt annan sorts bild
Räven har fått vara ute på egen promenad - han har inspekterat sitt revir åt ena hållet - åt det andra hållet är det vatten efter kanske 90 meter. Som längst bort var han nog kanske 200 meter från hemmet. Krumelurerna vid Östgårdsvägen är nog mest för att där bor ett par kattdamer - så jag tror han har pinkat på varenda buske där