Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi fick nyligen avliva fröken P, på grund av flera hälsoproblem. Elva år blev hon. Vila i frid gumman.
På grund av @Pazuzu s tråd om noslängd så fick jag för mig att även mäta Lunas tassludd. De allra längsta stråna var upp mot 4,5 cm (!!!) men tufsarna är "bara" 3,5 cm.
Min ragdoll har massa tasshår, ser lite halt ut på parketten ibland - och så fastnar det kattsand i det, annars verkar det funka braCoolt! Men måste vara lite opraktiskt kan jag tänka mig? Fastnar det inte lite av varje där? Svär ibland över klantiga Anton vars tasshår är mycket blygsamt, når knappt utanför trampdynorna, men lyckas ändå klämma in kattsand där...
Min ragdoll har massa tasshår, ser lite halt ut på parketten ibland - och så fastnar det kattsand i det, annars verkar det funka bra
Jag har faktiskt inte sett henne påverkas av det alls! Hon halkar inte och håret är så tätt så det fastnar ingen sand heller. Hon lyckas få sand i hela lägenheten på andra sätt.Coolt! Men måste vara lite opraktiskt kan jag tänka mig? Fastnar det inte lite av varje där? Svär ibland över klantiga Anton vars tasshår är mycket blygsamt, når knappt utanför trampdynorna, men lyckas ändå klämma in kattsand där...
Jag älskar tassludden Ibland petar jag lite på dem på min katt men hon blänger på mig dåTog ut Luna på en liten runda idag. Hon har alltid varit fascinerad av träd - de påminner henne nog om klösträden här inne - men har bara trillat ner när hon har försökt klättra (elaka matte som klippt klorna). Dock har jag inte klippt lika ofta på senare tiden. När jag ser att Luna fått syn på ett träd så förklarar jag vänligt för henne att nej, du kan faktiskt inte klättra i träd. Så tog hon sats och började klättra upp.
Elaka matte plockade snabbt ner henne igen. (Och nej, hennes svans har inte blivit amputerad. Hon håller den bara konstigt.)
På grund av @Pazuzu s tråd om noslängd så fick jag för mig att även mäta Lunas tassludd. De allra längsta stråna var upp mot 4,5 cm (!!!) men tufsarna är "bara" 3,5 cm.
Det gör INGENTING!Förlåt för alla bilder