Apelsinjuice var inte topp tre direkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Inte blir vi trötta på honom inte, tvärt om tycker jag att det finns plats för ännu mer Frans i denna tråd!Gårdagens Frans. Ni får säga till om ni blir less på bilder på honom
Inte blir vi trötta på honom inte, tvärt om tycker jag att det finns plats för ännu mer Frans i denna tråd!
NÄmen! Vem är det där? Wow, så vacker och med sådan vacker färg!Vi har hängt på uteplatsen idag
Disa
Det är ju min jänta, Disa Saurons (halv)systerdotter, från samma uppfödare. Har bott hos mig i ett år redan Världens goaste, knasigaste katt. Älskar hennes färg, hon är ju en vanlig padda med tabbymönster men jag gillar att hon är så röd och så varm i färgenNÄmen! Vem är det där? Wow, så vacker och med sådan vacker färg!
NÄmen! Vem är det där? Wow, så vacker och med sådan vacker färg!
@Lii näver bäver att vi blir trötta på fina frans han har verkligen ett passande namn också!
Kände antingen inte igen henne eller så har jag glömtDet är ju min jänta, Disa Saurons (halv)systerdotter, från samma uppfödare. Har bott hos mig i ett år redan Världens goaste, knasigaste katt. Älskar hennes färg, hon är ju en vanlig padda med tabbymönster men jag gillar att hon är så röd och så varm i färgen
Han är ju lite fransig med så många fransar på sigJa men Frans vart som bara en Frans / Frasse. Vi hade sååå många andra coolare förslag, men det blev en Frans
Han tycker det här med kattgård är jävulens påfund. Vill ut till människorna!
Det är ju lite skillnad mot den här, som var bland de första bilderna jag visade på henneKände antingen inte igen henne eller så har jag glömt
Hon är verkligen häftig i färgen, älskar att ränderna i pannan är en mörkare röd färg än grunden
Ahmen gud!Det är ju lite skillnad mot den här, som var bland de första bilderna jag visade på henne