Status
Stängd för vidare inlägg.
Gårdagens Frans. Ni får säga till om ni blir less på bilder på honom :o:D

img_4925_570e4952ddf2b32db0341516.jpg
Inte blir vi trötta på honom inte, tvärt om tycker jag att det finns plats för ännu mer Frans i denna tråd! :love:

NÄmen! Vem är det där? :eek::p Wow, så vacker och med sådan vacker färg! :love:
Det är ju min jänta, Disa :D Saurons (halv)systerdotter, från samma uppfödare. Har bott hos mig i ett år redan :eek: Världens goaste, knasigaste katt. Älskar hennes färg, hon är ju en vanlig padda med tabbymönster men jag gillar att hon är så röd och så varm i färgen :heart

Det är ju min jänta, Disa :D Saurons (halv)systerdotter, från samma uppfödare. Har bott hos mig i ett år redan :eek: Världens goaste, knasigaste katt. Älskar hennes färg, hon är ju en vanlig padda med tabbymönster men jag gillar att hon är så röd och så varm i färgen :heart
Kände antingen inte igen henne eller så har jag glömt :o:o:o
Hon är verkligen häftig i färgen, älskar att ränderna i pannan är en mörkare röd färg än grunden :love:

Ja men Frans vart som bara en Frans / Frasse. Vi hade sååå många andra coolare förslag, men det blev en Frans :rofl:

Han tycker det här med kattgård är jävulens påfund. Vill ut till människorna!

img_0643_5713cfc8e087c35530eb1513.jpg

img_0606_57149912ddf2b369b1085063.jpg

img_0608_5713cfb6ddf2b326cad61244.jpg
Han är ju lite fransig med så många fransar på sig ;):D
Såå vacker och sööt :love:

Jag vann ett kartonghus på lotteriet på utställningen i lördags. "Jaha, kul...", tänkte jag, hyfsat oentusiastiskt. Idag skulle jag sätta ihop det. Såg ut ungefär såhär :crazy: när jag läste bruksanvisningen. Tog ett par minuters paus i ihopsättningen då jag inte fick ihop någonting alls, och när jag kom tillbaka till vardagsrummet så såg det ut såhär:

442AC26E-E4FC-4AD9-8789-59A0828729A3_zpsdybtq32u.jpg

39D5D4B4-7E32-43DE-B470-FE2BC47091F0_zpsvbgoy3e0.jpg

Jag fick sedan hjälp att sätta ihop huset. :p Luna blev jättenöjd, så jag är också jättenöjd. Vem hade kunnat tro att ett litet kartongshus skulle kunna vara så mysig och roligt?

EFD89DCA-38BF-430A-ABF4-8BA12D934239_zpscsfhzaeu.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
283
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
681
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Lejd
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka