Status
Stängd för vidare inlägg.
Gårdagens Frans. Ni får säga till om ni blir less på bilder på honom :o:D

img_4925_570e4952ddf2b32db0341516.jpg
Inte blir vi trötta på honom inte, tvärt om tycker jag att det finns plats för ännu mer Frans i denna tråd! :love:

NÄmen! Vem är det där? :eek::p Wow, så vacker och med sådan vacker färg! :love:
Det är ju min jänta, Disa :D Saurons (halv)systerdotter, från samma uppfödare. Har bott hos mig i ett år redan :eek: Världens goaste, knasigaste katt. Älskar hennes färg, hon är ju en vanlig padda med tabbymönster men jag gillar att hon är så röd och så varm i färgen :heart

Det är ju min jänta, Disa :D Saurons (halv)systerdotter, från samma uppfödare. Har bott hos mig i ett år redan :eek: Världens goaste, knasigaste katt. Älskar hennes färg, hon är ju en vanlig padda med tabbymönster men jag gillar att hon är så röd och så varm i färgen :heart
Kände antingen inte igen henne eller så har jag glömt :o:o:o
Hon är verkligen häftig i färgen, älskar att ränderna i pannan är en mörkare röd färg än grunden :love:

Ja men Frans vart som bara en Frans / Frasse. Vi hade sååå många andra coolare förslag, men det blev en Frans :rofl:

Han tycker det här med kattgård är jävulens påfund. Vill ut till människorna!

img_0643_5713cfc8e087c35530eb1513.jpg

img_0606_57149912ddf2b369b1085063.jpg

img_0608_5713cfb6ddf2b326cad61244.jpg
Han är ju lite fransig med så många fransar på sig ;):D
Såå vacker och sööt :love:

Jag vann ett kartonghus på lotteriet på utställningen i lördags. "Jaha, kul...", tänkte jag, hyfsat oentusiastiskt. Idag skulle jag sätta ihop det. Såg ut ungefär såhär :crazy: när jag läste bruksanvisningen. Tog ett par minuters paus i ihopsättningen då jag inte fick ihop någonting alls, och när jag kom tillbaka till vardagsrummet så såg det ut såhär:

442AC26E-E4FC-4AD9-8789-59A0828729A3_zpsdybtq32u.jpg

39D5D4B4-7E32-43DE-B470-FE2BC47091F0_zpsvbgoy3e0.jpg

Jag fick sedan hjälp att sätta ihop huset. :p Luna blev jättenöjd, så jag är också jättenöjd. Vem hade kunnat tro att ett litet kartongshus skulle kunna vara så mysig och roligt?

EFD89DCA-38BF-430A-ABF4-8BA12D934239_zpscsfhzaeu.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 154
Senast: Asko
·
Övr. Katt Hej! Jag ska försäkra min katt men behöver då veta vad han är för färg. Vi ska göra besiktning snart men vill försäkra han innan det...
Svar
8
· Visningar
587
Senast: Filippa
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
371
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
756
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka