Status
Stängd för vidare inlägg.
11899584_1480022978969285_1794529286_n.jpg

:love:

xida_9587.jpg

Dagens Lillebror. Hoppas kunna ta bättre bilder på honom imorgon. Objektivet jag hade på kameran idag är hopplöst om man inte kan backa undan en bit från katten, och det kunde jag ju bara göra när buren var stängd. Bilderna på andras katter är desto finare, för där höll ju ägaren koll på djuret :)

En nästan likadan bild blev det idag också:
xida_9788.jpg
Jag gillade den, känns lite konstnärligt med skarp förgrund och suddig bakgrund :D Färgerna passade ju ovanligt bra ihop också!
Även om det hade förstås varit kul att se en skarp bild på din ståtliga kisse också :love:

Jag får tyvärr meddela att det inte kommer bli några fler bilder på Ellen här. Det är nu en vecka sedan min fina kise gick bort, och det gör så fruktansvärt ont. Min underbara lilla flicka. :'(

BfaMpg6CYAAc7H7.jpg

ByDmmMOIMAAPeC9.jpg

CP27Jp5XAAAl_Jx.jpg

CP29ziYWoAAxEcw.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
280
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
681
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter