Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är den allra bästa fisken!
@athena_arabians @zassoo @cili
Tack så jättemycket för alla gratulationer! Jag är så otroligt glad. Jag har kämpat för att bli uppfödare i tre år. Har haft enormt mycket otur och funderar på att ge upp. Men när jag ser de här 5 helt perfekta små skapelserna så känner jag att det var värt allt slit. All blod, svett och tårar, och inte minst pengar!
Allt går super! Lumi vill gärna ha sällskap, men alla de små mår super
Absolut! Jag har lärt mig otroligt mycket på vägen. Känner mig mer än redo nu, och är troligen mer kunnig än många andra nya uppfödare.Se det inte som att du "kämpat" utan se det som att du vunnit kunskap!
Och grattis från mig också.
Ooh så spännande! Stort grattis till er båda två till de söta underverken Lite typiskt är det när man är såå nyfiken på färgerna och så har man nyfödda ragdolls@athena_arabians @zassoo @cili
Tack så jättemycket för alla gratulationer! Jag är så otroligt glad. Jag har kämpat för att bli uppfödare i tre år. Har haft enormt mycket otur och funderar på att ge upp. Men när jag ser de här 5 helt perfekta små skapelserna så känner jag att det var värt allt slit. All blod, svett och tårar, och inte minst pengar!
Allt går super! Lumi vill gärna ha sällskap, men alla de små mår super
Haha, exakt så är det! Man vill bara veta färgerna direkt. Men två har fått mörk nos nu så det är minst 2 mitted. Det är två av tjejerna . Pojken tror jag är bicolor, och i övrigt får vi se. Kan ju vara någon mitted med bläs också eftersom Lumi själv är det. Men sen vill man ju veta om de är blå eller bruna, men det får jag nog vänta lite med .Ooh så spännande! Stort grattis till er båda två till de söta underverken Lite typiskt är det när man är såå nyfiken på färgerna och så har man nyfödda ragdolls
Är nyfiken, hur ser man skillnad på en bicolor och en mitted med bläs? Intressant att de blir mörka utan att man kan se exakt vilken färg det är.Haha, exakt så är det! Man vill bara veta färgerna direkt. Men två har fått mörk nos nu så det är minst 2 mitted. Det är två av tjejerna . Pojken tror jag är bicolor, och i övrigt får vi se. Kan ju vara någon mitted med bläs också eftersom Lumi själv är det. Men sen vill man ju veta om de är blå eller bruna, men det får jag nog vänta lite med .
Blå och bruna är väldigt lika varandra till en början. Även mer erfarna uppfödare tar ofta fel på dessa färgen först.Är nyfiken, hur ser man skillnad på en bicolor och en mitted med bläs? Intressant att de blir mörka utan att man kan se exakt vilken färg det är.
Låter så himla mysigt