Status
Stängd för vidare inlägg.
Dunderklumpen Egil i egen hög person!

big_boy_by_lovlus-d90ukgj.jpg

Jag har mest hängt inne på hund den sista tiden, men vilddjuren här hemma mår bra! Iso har blivit så stooor :love: (Och mörk..) Men ändå är hon liten i jämförelse med gizmo!

Såhär ligger han jämt..

Iso äter ALLT! Verkligen. Men detta kan jag förstå var gott.

wpid-wp-1436986040094.jpeg

Efter en lång och jobbig flyttdag kan alla ligga i sängen och hålla sams (Boll brukar inte tycka om när dom andra är så nära). Nu säger vi godnatt, det kommer ju en dag imorgon också (då dom kan fortsätta att stjälpa till med uppackningen och att bestiga soffkuddsberget)

Men vilken underbar bild, nu antar jag att det är lite perspektivet men heh, ganska stor skillnad i storlek och kroppsform ;)

@Asko och @Marty : Han är ovanligt stor även för sin ras, Britten växer ju upp tom 4-5 års ålder! Egil är 1 år och 2 månader och redan 7,3 kg muskler. Är så nyfiken på att se vad slutresultatet har blivit om 3 år, höjd och längd händer det förmodligen inte så mycket mer med. Däremot kommer han förmodligen bredda sig mer (!!!) över skuldrorna och nacken. Framförallt vill jag ha mer 'hamsterpåsar' i ansiktet, men inte mer än att han får ha kvar sina underbara stora uggle-bärnstensögon :love:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
278
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
355
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vilken typ av klösmöbler gillar era katter bäst? Enkel pelare att klösa på? Klösbräda? Tunna (med eller utan möjlighet att gå mellan...
Svar
15
· Visningar
681
Senast: Liten
·
Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
425
Senast: Lejd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka