Gizmo ser ut som en riktig Farsan Baloo på sista bilden "jag ska lära han aaaaallt jag kan!"Några från idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gizmo ser ut som en riktig Farsan Baloo på sista bilden "jag ska lära han aaaaallt jag kan!"Några från idag
Vet inte varför men jag tänker genast på Isak Ganska ovanligt på katt tror jag, och passar bra med isblåa ögonFörresten! Han har fortfarande inget namn Några förslag?? Vi vill ha något fint, ovanligt!
Några önskemål på tema? (Vanligt namn? Passa ihop med andra katten?)Förresten! Han har fortfarande inget namn Några förslag?? Vi vill ha något fint, ovanligt!
Några önskemål på tema? (Vanligt namn? Passa ihop med andra katten?)
Kanske, men Albert-Egon slår alltJag hade döpt honom till typ... Greger. Eller Einar. Eller Egon. Och jag tycker era namnförslag suger för Greger och Einar och Egon är mycket bättre
Jo, det har du rätt i. Men vet du, Britt-Bertil klår ALLTKanske, men Albert-Egon slår allt
Enzo passar bra till Gizmo. Zubin kanske? Eller är det för konstiga namn
Fast namnförslag från dig vet jag att jag skulle fundera över ett extra slag innan jag skulle bestämma migJag hade döpt honom till typ... Greger. Eller Einar. Eller Egon. Och jag tycker era namnförslag suger för Greger och Einar och Egon är mycket bättre
Nää, låter bara som att de kommer ur en namnbok från typ ... 1800-talet Men de är ovanliga, det kan jag hålla med om!@Asko Nu tycker jag att du är lite kinkig faktiskt! Och dålig smak har du också
Det är ju det som gör de så underbara! De är ovanliga för att folk har så dålig smak som döper sina djur till en massa snuttigullfjantNää, låter bara som att de kommer ur en namnbok från typ ... 1800-talet Men de är ovanliga, det kan jag hålla med om!
Började faktiskt fundera och undrade plötsligt, vad är snuttigullfjant namn? Finns det någon som döper sin katt till Snuttan? Fjanten (fast det lät lite gulligt )?Det är ju det som gör de så underbara! De är ovanliga för att folk har så dålig smak som döper sina djur till en massa snuttigullfjant