Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mäh, fick du testa en katt i din testagramlåda?! Fick du med ett receptförslag för tillagning också?Här hemma skippar vi bag in box och kör på cat in box.... baksmällan är sååå mycket lindrigare
Här hemma skippar vi bag in box och kör på cat in box.... baksmällan är sååå mycket lindrigare
Haha, ja! Hon ser nog fram emot att bossa hos sina nya tjänare. Jag har ju inte träffat henne, men uppfödaren säger att hon är jättegosig och jättebusig@Marty Vilken goding! Ser bestämd ut
Haha, ja! Hon ser nog fram emot att bossa hos sina nya tjänare. Jag har ju inte träffat henne, men uppfödaren säger att hon är jättegosig och jättebusig
Kan verka djärvt, men ja. Det är väldigt vanligt gällande avelskatter mellan olika uppfödare. Där importerar man ju katter stup i kvarten och då funkar det inte att åka och hälsa på innan man ska hämta katten .
Du menar att uppfödaren låter dig köpa kisse utan att träffa dig innan?? Och du menar att du vågar köpa katt utan att träffa den innan?
Djärvt i så fall.
Haha, och det ser jag såååå fram emot. Sally behöver nog också en liten tuffing här hemma. Sedan Kitty flyttade (och hon var en RIKTIG tuffing) så har inte Sally riktigt haft någon att leka med. Alice gillar inte hårda tag. Lekproceduren brukar se ut såhär: