Status
Stängd för vidare inlägg.
10584766_1535616506661864_1338520051_n.jpg

Just precis nu. Alltså... Ja :p

Heelt normaal :p :love:

Min tjej fick en kylmatta igår, den var mycket poppis!

Var hittar man en sån?

Jag provade med fryst blöt handduk till mina, men de blev bara rädda när jag närmade mig med den. *suck* Det där ser ju mer ut som en kartongbit så en sån kanske de skulle våga närma sig. :p

Mina val brukar alltid vara bäst?! :cautious:

;)

Skyller på att jag är häst & hundmänniska under upplärning! ;):love: Tar ett tag att visa sig värdig detta djur har jag märkt :p:p, och då var ändå min häst värsta bitchen där allt talades om i redig ton! :devil::D

Mina val brukar alltid vara bäst?! :cautious:

;)

Skyller på att jag är häst & hundmänniska under upplärning! ;):love: Tar ett tag att visa sig värdig detta djur har jag märkt :p:p, och då var ändå min häst värsta bitchen där allt talades om i redig ton! :devil::D

När det gäller katter är det bara att komma ihåg att vi får ynnesten att bo i deras hus/lägenhet och ska vara glada att vi får vara deras slavar! :p :rofl:

Jag har hittat Kakans sämsta vinkel
10570188_1433869963568426_555496412_n.jpg

Hon ser ju helt groteskt fet ut när hon ligger sådär. Nog för att hon är tjock, men inte så illa som det ser ut på den där bilden :rofl:
Men jag tror nog att vi får börja banta lite bättre :p

Gud vilka fina katter alla har.
Här kommer lite bilder på mina pälsklingar (de jag har bilder på iaf. Har funnits/finns massor med älsklingar i vår familj genom åren men det är dessa som har varit mina "egna" s.a.s)

Kim.jpg
Min första egna katt, Kim, en huskatt med poetiska inklinationer. Han försvann tyvärr från hemmet för ett antal år sedan. En väldigt speciell katt... som bilden kanske antyder (jo, han satte sig där på eget bevåg).
19680_232788378799_4677918_n.jpg
Min lilla Frida som kom till mig som ettåring efter en vinter som övergiven i ett sommarstuguområde. Världen goaste lilla kramdjur som helst låg lindad runt ens hals om hon fick bestämma. Diagnosticerades tyvärr med kronisk njursvikt ett år efter att hon kommit till mig men kämpade tappert i fem år innan hon till slut fick somna in förra sommaren.
207570_10150157098663800_1233031_n.jpg
Vinnie. Huskatt, egen "uppfödning". Hon är systerdotter till Kim. Fyller i år 17 år. Hon har hypertyreos men det hålls i skick med specialfoder och lite medicin vid behov. Underbar gammal tant!
48165_10151599352708800_1638533206_n.jpg
Bill. Drygt 2 år i år. En omplacering som berikar mitt liv med hår, nedkissade hundfällar och mjuka kramar :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
947
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
841
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
541
· Visningar
12 817
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar