Bilden på ”Gretakopian”

Fibusen

Trådstartare
Jag blir knäpp! Har studerat bilden innan och utantill, men jag ser ingen lösning på min fundering...:confused: Alla kollar in ”Greta”, medans jag försöker lösa vad F*N det är som ligger i bakgrunden?
4CEADD77-3AB2-4BD6-B60F-8E930AE673F7.jpeg

Är det en hund med ansikte av en människoapa? En sten? Något annat förslag?
 
@Fibusen Det är definitivt ett vanligt husdjur som vrider på huvudet samtidigt som man tar fotot. Slutartiden på kameran avgör hur lång tid motivet behöver stå still för att vara skarpt på bilden. Det kan bli häftiga effekter med lång slutar tid på natthimmel eller biltrafik :love:
Djur är omöjliga dock, så det så :meh:

Och inte fan blir det lättare med ny teknik heller :meh:
20191115_181112.jpg

Jag raderade de foton där huvudet blev alltför suddigt men här ser man ju hur tassarna, speciellt den till höger, ser ut som ... ja jag vet inte vad, men inte som en vanlig tass :p
 
@Fibusen Det är definitivt ett vanligt husdjur som vrider på huvudet samtidigt som man tar fotot. Slutartiden på kameran avgör hur lång tid motivet behöver stå still för att vara skarpt på bilden. Det kan bli häftiga effekter med lång slutar tid på natthimmel eller biltrafik :love:
Djur är omöjliga dock, så det så :meh:

Och inte fan blir det lättare med ny teknik heller :meh:
Visa bifogad fil 40150
Jag raderade de foton där huvudet blev alltför suddigt men här ser man ju hur tassarna, speciellt den till höger, ser ut som ... ja jag vet inte vad, men inte som en vanlig tass :p

Den ser iallafall inte ut som en människoapa...:cautious::angel:
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 951
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 290
Senast: lilstar
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 267
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 305
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp