Bild på Tindra

Jättesöt. Hade en kanin för många år sedan som på sommaren smet ut från sin bur och gick inte att fånga efter många försök. Kaninen levde iallafall några år till. Den höll sig runt stallet och jag ställde ut mat och vatten. :p

sööööt.. ska få kaniner i vårat stall nu. 2 eller fyra st. =D skitkuuuuul :D

Hon gillar inte att ha mycket spån, det var ganska mycket i buren när jag tog bilden, hon sparkar upp det i hörnen. Mycket hamnar på golvet oxå. :D

Åh, va söt hon är! Liknar min gamla kanin Herr Skutt fast han var av färgen Madagaskar!!!! Snygg. Dvärgvädur va han oxå, tyvärr dog han -93 och blev åtta år. :cry: :cry:
Det var flera år sedan sist jag haft kaniner, funderar på att skaffa mej en/två snart och ha dem till min hästbox. :confused:

Liknande trådar

Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
24 25 26
Svar
517
· Visningar
12 178
Övr. Barn Tyvärr lutar det åt att vi får lov att avliva barnens ponny pga kronisk sjukdom. Ponnyn är verkligen en ögonsten för oss och det känns...
Svar
8
· Visningar
1 544
Hemmet Behöver tips och råd till köket. Har mörkt klinker på golvet i stil med det här ; (Bilden är snodd från Sköna Hem) Mitt klinker är...
Svar
3
· Visningar
2 504
Senast: Lazy Lady
·
Körning Är lite ny på sånthär men min baksele vill inte ligga still? Den sitter så tajt runtom rumpan som jag har fått lära mig, spänner jag mer...
Svar
5
· Visningar
2 924
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama