bild på hästens skelett???

C

calind

Någon som vet var man kan hitta en utförlig bild på hästens leder/hasleder på nätet?? Nån bra sida där man kan se glidlederna och gångjärnslederna i hasen??
Har försökt hitta nån men icke!

Jajamensan, jag ska bara hitta dem. När jag sökte en skelettbild av hasen för att kunna rita in vad min pålle har för fel i hasen så snubblade jag över en förbannad massa bilder som de du efterfågar. Jag sparade dem dock inte eftersom jag inte ville ha en bild på glidlederna (dvs framifrån) utan en på sidan. Men jag ska se om jag kan hitta dem igen.

Vad lustigt man kan se ibland :confused: :D
Jag såg bara att du letade efter en bild på ett häst skelett, resten såg jag inte föränn jag kollade mitt inlägg :o
Jag ska kolla lite runt och se om jag hittar något ang glidleder och hasen...

TACK!!!

Jag har inte själv hittat nåt tidigare, svårt att veta rätt sökord, det var :)jättebra bilder....

Liknande trådar

Hästvård Min islandshäst har haft återkommande skador ända sedan jag köpte honom för 2 år sedan. Innan jag köpte honom har han bara gått på bete...
Svar
14
· Visningar
644
Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
586
Senast: Lavinia
·
Hästvård Jag tycker att det är jättesvårt att se ”painface” på hästar. Försöker studera bilder noggrant men det är inget jag kan se bara sådär...
2
Svar
20
· Visningar
2 036
Senast: fio
·
Hästvård Jag har nog varit otydlig innan! Jag vill veta om det är någon som har fått samma diagnos på sin häst som jag fått på min häst. Han...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur