Bild i inlägget

M

maiden

Såg ingen annan som frågat samma sak, hoppas det inte är en vanlig fråga.

Hur får man bilden att ligga i inlägget?
 
När du ska skriva ett inlägg klickar du helt enkelt på "Bild" i rutan "Instant UBB Code" (bredvid smileysarna). Där får du fylla i bildadress (bilden måste ligga på nätet).
 
[bild]http://us.f2.yahoofs.com/users/3f339ee9_15b66/bc/Kul+bilder/__sr_/Stina+Kanin.jpg?[/bild]

Funkar inte... är adressen för lång eller nåt?
 
Adressen måste sluta på .jpg, .gif, .bmp el liknande.
Varför inte din bild fungerar även om man tar bort frågetecknet som är sist vet jag inte. Antagligen är det någon annan adress du ska använda eller så tillåter inte Yahoo direktlänkning.
 
142108_66999.jpg

testa från ett annat ställe å nu funka det :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 329
Senast: Badger
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 927
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp