Bild behandling program!

R

rattalskare

Jag söker ett bildbehandlingsprogram som man kan skriva och göra om bilder inkl. skriva namn och kopiera in dekorationer kan ni säga något som finns att köpa hos de flesta datorbutiker?
 
Sv: Bild behandling program!

Photoshop (eller hur det nu än stavas...) Kan man ta bilder från t ex nätet också och fixa och trixa med och sedan lägga dit rubrik!? Var kan man köpa den?
 
Sv: Bild behandling program!

Säger som föregående talare, Adobe Photoshop. Bättre bildbehandlingsprogram hittar du inte. Tyvärr kostar det ca 8000 i internationell version, den svenska kostar runt 12'.

Annars finns Photoshop Elements som är en bantad version med de vanligaste funktionerna, kostar runt en tusenlapp.

För info kolla in: http://www.adobe.se/

:)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Bild behandling program!

Något "billigare" Som typ Powerpoint då?
 
Sv: Bild behandling program!

Microsoft har ett bildbehandlingsprogram som ingår i Office 2000-paketet, men det är skitdåligt på alla sätt och vis. Skulle inte lägga pengar på att köpa programmet ensamt (tror ej heller att den möjligheten finns).
 
Sv: Bild behandling program!

Skall du ändå betala för något, så känns det rätt dumt att lägga ut pengar på ett program som antagligen inte kommer hålla allt för länge, och tänker du försöka utveklas och göra mer saker och redigera bilder, då kommer du vilja ha photoshop antagligen i senare.
 
Sv: Bild behandling program!

Tack! Men kommer det ta lång tid att ladda hem det?
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
286
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
482
Samhälle Jag funderar kring det här med att söka vård i en annan region än den man bor i. Jag har förstått att jag har rätt att söka öppenvård i...
Svar
2
· Visningar
381
Senast: manda
·
Tjatter Hej någon mer än jag som roar sig ibland med att göra ai-bilder? Tänkte det kunde vara kul att dela med sig lite av det och se andras...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 686
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Triangelmärkt häst i verksamhet
  • Kimblehook
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp