Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mina hästar ha flugägg spritt över hela kroppen förutom uppe på ryggen. Är lite avundsjuk på dig som får dem samlade på benen.Haha nu vet jag vad det bästa medlet är mot flugägg - ett par hederliga benskydd. Unghästen som sparkar sig på benen och därför har benskydd i hagen har inga flugägg medan de andra får nya varje dag. Och de sitter nästan uteslutande på skenbenen.
Haha nu vet jag vad det bästa medlet är mot flugägg - ett par hederliga benskydd. Unghästen som sparkar sig på benen och därför har benskydd i hagen har inga flugägg medan de andra får nya varje dag. Och de sitter nästan uteslutande på skenbenen.
Min häst har också haft över hela kroppen. Bläk!Mina hästar ha flugägg spritt över hela kroppen förutom uppe på ryggen. Är lite avundsjuk på dig som får dem samlade på benen.
Tyckte inte ögonbrynskniven var något bra. Den tar ju bort pälsen också. Lite kinky med rakade hästben liksom.
Kanske finns olika knivar också? Mina kommer från H&M av någon underlig anledning var de slut på alla andra ställen.Det är nog en teknikfråga. Jag får bara loss äggen och ingen päls
Kanske finns olika
Kanske finns olika knivar också? Mina kommer från H&M av någon underlig anledning var de slut på alla andra ställen.
Jag har av märket Depend, köpt på kicks.Kanske finns olika
Kanske finns olika knivar också? Mina kommer från H&M av någon underlig anledning var de slut på alla andra ställen.
Jag har av märket Depend, köpt på kicks.
Får bort minimalt med päls, några strån bara om jag är lite klumpig med tekniken. Sen när kniven använts några gånger försvinner ingen päls (om det inte är lös päls såklart, hästen fäller..)
Ja och jag tycker det beror på hur ”hårt” man drar också. Oavsett så är det så lite päls som ev ramlar av att det inte har bekymrat mig, hästen blir definitivt inte nakenDet är samma som jag har, hur bra som helst!
Drar man rakt av längs med pälsen kan det lossna lite hår, vinklar man och drar lite snett lossnar inget mer än äggen.
Ja och jag tycker det beror på hur ”hårt” man drar också. Oavsett så är det så lite päls som ev ramlar av att det inte har bekymrat mig, hästen blir definitivt inte naken
Stackare. Min häst somnar. Spa-behandling typTestat bikarbonat häromdagen o det funkade inte alls tyvärr. Har ägg på hela benen på min stackars häst och har kniv o skrapar men hon tycker det är fruktansvärt obehagligt.