Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tycker det är svårt att använda kniven på benen. Får med päls när jag kammar.Annars så är det ju enklast att använda en ögonbrynskniv. Då lossar äggen direkt när man ”kammar”.
Jag får också med liiite päls men tycker inte det gör ngt. Min häst älskar dessutom att bli kammad med denTycker det är svårt att använda kniven på benen. Får med päls när jag kammar.
mina verkar också tycka om denJag får också med liiite päls men tycker inte det gör ngt. Min häst älskar dessutom att bli kammad med den
Har letat på Hippson hittar inte artikeln. Vad gör ni med blandningen? Sprayar på benen?Jag har gjort det med gott resultat. Kommer inte ihåg hur jag doserade men antagligen var det en två matskedar bikarbonat till en liter vatten.
Har letat på Hippson hittar inte artikeln. Vad gör ni med blandningen? Sprayar på benen?
Hur mycket bikarbonat på 1 l vatten?I artikeln stod det att man sprayade, själv har jag svampat.
Hur mycket bikarbonat på 1 l vatten?
Hur mycket bikarbonat på 1 l vatten?
Hittade ingen dosering i Hippson när jag läste men det var ju bra.Jag kom inte ihåg vad det stod i artikeln så jag har höftat, typ 2 msk per liter.
Släpper äggen av lösningen eller vad är tanken?Är det någon som har testat tipset från Hippson? Hur pass koncentrerad ska lösningen vara?
Ja, det har med pH-värdet att göra om jag inte missminner mig.Släpper äggen av lösningen eller vad är tanken?