Big Chuck, lösningen på era hundproblem.

purity_666

Trådstartare
Jag har hittat en ny stjärna på hundviskar-himlen. Ännu en Cesarwannabe som tror att fnysningar, dra i kopplet och lägga ner hunden på marken är lösningen. Han tror också att man kan lugna hundar som har svansen mellan benen genom att helt enkelt dra svansen ur det läget. Alltså.. jag orkar inte ens...

Gud vad jag lärde mig massor. Min hund drar i kopplet ibland och nu vet jag att lösningen är att fnysa och rycka i kopplet konstant, även när hunden går fint. Hans impuls att jaga bilar löser jag genom att lägga ner honom på marken... inte glömma att dra ut svansen så den är rak så jag säger till hunden att allt är lugnt.

Alltså.. Hur kan någon tro att någon som kallar sig "Big Chuck" ska ha koll på läget. Vilken klåpare. Han har en hel kanal och alla är lika idiotiska. Han har verkligen ingen som helst aning om vad han pratar om.

Senast ändrad:
Jag har hittat en ny stjärna på hundviskar-himlen. Ännu en Cesarwannabe som tror att fnysningar, dra i kopplet och lägga ner hunden på marken är lösningen. Han tror också att man kan lugna hundar som har svansen mellan benen genom att helt enkelt dra svansen ur det läget. Alltså.. jag orkar inte ens...

Gud vad jag lärde mig massor. Min hund drar i kopplet ibland och nu vet jag att lösningen är att fnysa och rycka i kopplet konstant, även när hunden går fint. Hans impuls att jaga bilar löser jag genom att lägga ner honom på marken... inte glömma att dra ut svansen så den är rak så jag säger till hunden att allt är lugnt.

Alltså.. Hur kan någon tro att någon som kallar sig "Big Chuck" ska ha koll på läget. Vilken klåpare. Han har en hel kanal och alla är lika idiotiska. Han har verkligen ingen som helst aning om vad han pratar om.

Alltså, namnet Big Chuck får mig att tänka på titeln på någon gammal porrfilm :cautious:

:rofl::rofl::rofl:

Jag mår riktigt illa över hur han behandlar hundarna :cry:

Första hunden är ju inte ens lite arg. Frustrerad och osäker, och hälsar ju sen helt normalt.. Snacka om att provocera och förstöra :(

Andra hunden försöker ju bara komma undan.. Urk..

Orkade inte ens se klart klippen. Får ångest av att se det :crazy::(

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 104
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Min hund fyller sju år i mars. Han är en blandras mellan 75% Jack russel och 25% Dansk-svensk gårdshund. Han är en fantastiskt snäll och...
Svar
11
· Visningar
6 159
Senast: paradiset
·
Övr. Hund Tack SWAT ? Tror jag? Och alla andra som kom med tips i en tråd där jag hade problem med min flummiga hund. Jag tog åt mig av tipset...
Svar
14
· Visningar
2 726
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund Igår när jag var på promenad med mamma och hunden mötte vi en bekant, hon hade en stor schäferhane tidigare som dog av ålder för några...
Svar
5
· Visningar
7 762
Senast: blindabelinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka