Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då måste jag bara säga att jag inte kan ha dom som knäpps fram! Revbenen(?) Går ihop precis där och på mig är den inte riktigt rätt, de går inte ihop rakt så jag har en liten knöl precis där spännet hamnar.Frontknäppning på BH'ar tycker jag för övrigt är lite som skivat bröd - helt fantastiskt! Vad i allsin dar har vi knökat på med de där knäppningarna bakom ryggen i alla år för?!
Alltså jag har gärna en sportbehå med brottarrygg på mig när jag är klädd och aktiv. Men att ha en vadderad formpressad bygelbehå som ska sitta hårt runt bröstkorgen med band som halkar omkring bara för att det ska vara "snyggt" - nej tack.
Tro mig, även små bröst kan skumpa sjukt obehagligt. Det kanske inte syns på samma sätt men det känns verkligen. Väldigt oskönt!Jag har aldrig brytt mig i om mina bröstvårtor syns eller inte men med en stor byst vill jag ha BH när jag är på jobbet, ute bland folk eller motionerar. Jag förstår självklart att har man liten byst så behövs ingen BH.
Finns ju så många olika varianter. Jag tycker många mest sitter stenhårt runt bröstkorgen men nu har jag hittat en modell som passar toppen. Sömlös och med precis lagom stretch/fasthet i hela bhn. Sååå skönt! Har köpt 10 st av samma modell, har dem i stalletÄr det ingen mer som inte klarar av sport-bh? Jag har problem med axlarna så att trä något så tajt över huvudet är bara att glömma. Plus att de antingen sitter sjukt tajt eller så gör de ingen nytta alls. Plus att bröstvårtorna syns ändå.
Ja på sportbh har jag brottarrygg.... Det är ju toppen. Har någon variant som kan kopplas på olika sätt men den sitter för hårt runt revbenen. Är liksom för oelastisk.där och det är ännu värre...Har du provat någon modell där en kan knäppa ihop axelbanden bak? Eller framknäppt med brottarrygg?
Sjukt irriterande med kasande axelband
Beroende på var jag är i cykeln så kan jag vara helt oberoende av en bh eller helt beroende.
Haha precis samma här! Aldrig mer bygelbh, nej fy vilket satans redskap!Drar nåstan runt 85-90D , använde alltid förr bh med bygel för gilla hur formen blev på brösten. Kunde inte för mitt liv förstå hur mamma kunde använda bygelfria broderade bh... FIck en av henne som var för liten för henne och passade mig perfekt, gissa vem som inte återgott till bygel bh och beställer en bygelfrimodell från Ellos(eller vilket företag nu var) enbart? Japp, jag Glömmer av den är på och sitter pefekt, och nä brösten ser inte förjävlig ut i den
Jag tyckte det var bra mycket svårare att hitta bekväma bhar när jag var yngre, då var det mer fokus på stora bröst än vad jag tycker det är idag, så push up fanns det gott omIntressant att så många väljer bort bh! Jag kan på sätt och vis förstå argumenten om att bh:ar är obekväma osv. med tanke på hur dagens behåmode ser ut. Massor av vaddering, "spännande" skärningar och pushup som nåt slags standard, allt ska till varje pris klämmas upp i dekolletaget.
Jag hatar det, och då älskar jag ändå behåar! Det är verkligen svårt att hitta BEKVÄMA behåar med rådande mode, nästan omöjligt i de butiker vi har i det här landet.
Jag har stor och slapp byst, så att gå utan behå är mest bara obekvämt, men jag har höga krav på behåar, jag vill helst ha riktigt bastanta och rejäla tantbehåar som täcker allt och lyfter och stöttar, skitsvårt att hitta men såå bekvämt!
Sen är det ju kul att skapa effekter med sina underkläder också. Kläder sitter ju olika beroende på vilken behå man har, tex.