E
Ettie
Sv: Bettlös dressyr
Apropå höga hästar
Är det någon av er i tråden som företräder bettlössidan som är insatta i vad som krävs av samling i högre dressyrklasser? Har ni satt er in i hur en häst utbildas upp till de klasserna? Jag menar då inte att ni ska kunna själva sälvklart inte, utan bara om ni läst på, och försökt förstå vad det är som ni diskuterar?
Efter att ha läst igenom tråden känns det som en viktig fråga. Annars blir det bara goddag yxskaft nämligen och ganska omöjligt att komma till någon som helst förståelse.
Helt ärligt Ginnies så tycker jag att du ska kliva ner från dina höga hästar och sluta sitta och håna andra. Att föra en sådan ton och resonemang som du gör tyder på stor okunnighet, det brukar vara så det låter i brist på kunskap och förståelse. Nu lägger jag ner denna diskussionen med dig då du ändrar kappan efter vinden. Du får hemskt gärna fortsätta traggla om det får dig att må bra, men innerst inne vet du precis vad jag menar, du verkar ju vara en normalt tänkande människa. Ha en bra dag
Apropå höga hästar
Är det någon av er i tråden som företräder bettlössidan som är insatta i vad som krävs av samling i högre dressyrklasser? Har ni satt er in i hur en häst utbildas upp till de klasserna? Jag menar då inte att ni ska kunna själva sälvklart inte, utan bara om ni läst på, och försökt förstå vad det är som ni diskuterar?
Efter att ha läst igenom tråden känns det som en viktig fråga. Annars blir det bara goddag yxskaft nämligen och ganska omöjligt att komma till någon som helst förståelse.