Status
Stängd för vidare inlägg.
L

LiselotteA

Hejsan alla glada Bukisar... ( låter inte så bra.. jag vet.. : ) )

Hittade i alla fall en bra bettsida som jag bara ville dela med mig av, kanske hjälper det någon i bettdjungel!

Ha en bra dag!

Sv: Bettinfo

Sidan ser bra ut men är inte riktigt nöjd med det de skrev om pessoabettet.

Tror detta eliminerar en del onödiga trådar på buke :)

Kanske bara är jag men visas inte betten uppochner på bilderna? Kindkjedjan ligger överst i bild på alla bett där en sådan förekommer. Måste vara förvirrande för folk som inte är så insatta. Eller är jag helt ute och cyklar nu?

Kanske bara är jag men visas inte betten uppochner på bilderna? Kindkjedjan ligger överst i bild på alla bett där en sådan förekommer. Måste vara förvirrande för folk som inte är så insatta. Eller är jag helt ute och cyklar nu?

Betten visas rättvända, men kedjan är lagd ovanför bettet istället för under, förmodligen för att allt syns tydligare då. Annars skulle ju bettet ligga ovanpå kedjan, och då blir inte bilden så bra och överskådlig, sas.

Hej alla glada bukefalister.

Vill man diskutera hästutrustning, finns ett särskilt forum för det som heter Utrustning.

Vill man tipsa om länkar, finns en av Sveriges största hästlänksamlingar här på Bukefalos, där man själv kan lägga in sina favoritlänkar, efter att man tittat efter om de kanske inte redan finns... via den fantastiska länksöksfunktionen. Här finns Hästlänkar

Men vänliga hösthälsningar

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
442
Senast: Lavinia
·
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 174
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 633
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Hejsan! Jag söker ev en amma till våra rottweiler valpar. Tiken fick akut kejsarsnitt den 27/6 och efter det har inte tiken mått bra...
Svar
10
· Visningar
1 551
Senast: ingela119
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka