Bett sökes

9

9396

Har nu sökt på alla sätt jag kan efter ett rakt gagbett i syntet helst med flex i mundelen + att jag vill ha stora ringar (större än normala) det enda jag hittar är nates bett men det är något dyrt.... Har ett jag just nu lånat som ser ut som ett nova. Vet någon vart jag kan få tag på ett sånt bett ?

http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_25/20520000-20529999/640x480/20529275.jpg

Alla åsikter vare sig man ska rida på detta bett eller ej får gärna diskteras men i andra trådar.

Sv: Bett sökes

Ett tips är att höra av sig till Skara H***sport och fråga. De brukar ha massa bett i gummi och syntet. Har de inte det bettet du letar efter hemma, brukar de vara snabba på att ta hem det.:bump:

http://www.skarahastsport.se/

Det du lagt ut bild på är ju ett nathe.
Har ett själv... De flesta affärer kan ta hem det!
Dock är ringarna normala...

Till bägge:

Jag har kollat med Skara de hade Nathe bettet som jag också är medveten om att jag lagt ut på bild. Men jag vill som sagt ha ett likadan fast mundelen av nova och större ringar....

Ingen som sett något någon som rör sig i utlandet ? :confused:

Liknande trådar

Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 823
Senast: Vogue
·
Avel jag håller på att vela fram och tillbaka för tillfället när det gäller betäckning av mitt sto.. Både när det gäller hingst och om jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 587
Avel Någon som kan ge mig förslag på en ridponny hingst som skulle kunna passa mitt lilla Dartmoor sto :) Lilla Cola är 120 cm hög, har fått...
2
Svar
25
· Visningar
3 179
Senast: poloplayer
·
E
Dressyr Ska berätta lite hur det ligger till: Fick min första egna häst i April, en valack på 167cm 8år e.Cortez. Han var väldigt stel och så...
2
Svar
26
· Visningar
2 811
Senast: angelaL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Burkmat
  • Kan det verkligen stämma?