bett på unghästar

C

cissan

har läst i Tr och hittar inget som säger att det inte är "i princip fri betsling" eller vad det står för unghästar alltså alla unghästar! har jag fattat det hela rätt, jag får alltså tävla 4-6åringarna på vilka bett som helst för TR alltså? sen har ju skandinavium open och breeders egna regler...

vet något säkert?! mvh cissan

Sv: bett på unghästar

Lite olika i olika former av "turneringar". I unghästchampionatets final gäller endast tränsbett t ex. Ibland är det FEI's reglemente som gäller. Om det inte står något i proppen är det enl svenskr tr fri betsling...

Liknande trådar

Utrustning Om jag tolkar TR rätt så får man i princip använda vilket bett som helst i hoppningen, stämmer det? Är Bacher bett (det bettet som inte...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: sweep
·
Hästvård Har en så frustrerande situation hemma.. Jag bor på landet. Har byggt ett eget litet stall med 2 boxar. Har en stor hage med stor...
2
Svar
29
· Visningar
5 020
Senast: Fiorano
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
9 332
Senast: lundsbo
·
Utrustning Hej! Vad är det för regler som gäller för bakbensskydd på hopptävling(ej unghäst)? Jag har verdus carbon gel skydd, alltså med elastiska...
Svar
9
· Visningar
2 322
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30