Bett hjälp! *ganska akut*

Sv: Bett hjälp! *ganska akut*

:eek::pOJ!

här har det visst börjat rulla på!

Vi provade i allafall ett jaktbett med löst sittande kedja i går. Funkade riktgt bra dock är det lite för starkt för oss att rida henne på för när man tog tag i henne miot hinderna fick man tillbaka henne alldeles för mycket, men är man bara försiktig så funkade det utmärkt;)

Tror det kommer bli perfekt till hennes nya ägare.....iallafall tills de lärt känna varandra bättre

Sv: Bett hjälp! *ganska akut*

Okej, det ger sig nog med lite träning :) En av mina ponnyer går fälttävlansterrängen med jaktkandar. Hon går också vissa hopptävlingar med det.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 539
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 161
Senast: Bison
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 052
Senast: Mia_R
·
Ridning Hej,vi köpte en jättefin welshponny valack 14 år för snart 1 år sedan,han är superfin,väldigt pigg,känslig i munnen och sitsen, han har...
Svar
9
· Visningar
1 836
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka