Bett för hästar med små munnar?

NotlikeI

Trådstartare
Tycker jag letat som en galning utan resultat :(
Letar efter ett två delat sweet iron bett med d-ringar eller liknande i storlek 11,5 eller helst 10,5 cm. Men verkar bara finnas mellan 12,5 och 13,5 cm.

Någon som vet var jag kan hitta det jag söker?:laugh:

Sv: Bett för hästar med små munnar?

Det finns Billy Allen bett i 11,4-11,5 cm. :)

Det var de jag skrev om, men då läste jag inte att hon ville ha tvådelat :p

Tycker jag letat som en galning utan resultat :(
Letar efter ett två delat sweet iron bett med d-ringar eller liknande i storlek 11,5 eller helst 10,5 cm. Men verkar bara finnas mellan 12,5 och 13,5 cm.

Någon som vet var jag kan hitta det jag söker?:laugh:

Ebay i tyskland. Har ihvertfaldt lige fundet en 11,5 dernede.

Ojsan, missade också den lilla detaljen! :D

Inte livsviktigt att det är tvådelat, men det är ju det vanligaste så tänkte att det kanske är lättare att hitta rätt storlek då :) har tittat på billy allen bett, men bara hittat 12,7 eller (något sådant) hos svenska återförsäljare. Men ska kolla vidare när jag är vid en dator (surfar på mobilen nu) haha ^^

Hvis det ikke behøver være sweet iron, er der en del med kobber på den engelsk ebay....
så de findes.

Bomber bit finns i D ringar i 10, 5 cm

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 427
Senast: lizzie
·
Utrustning Jag ska köpa nytt bett till min ponny då det vi har nu är för litet. Han har 11,5 i fasta ringar men vilken storlek blir det då med lösa...
Svar
5
· Visningar
1 314
Senast: Freazer
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 002
Senast: fejko
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 025
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka