diablo_

Trådstartare
Min border collie som blir 2 år den 1 april och min mammas siberian huskey/labrador som är 8 år har ett konstigt beteende som jag inte förstår. Bcn är okastrerad och blandrasen är kastreras sedan 5 års ålder.
BCn lägger sig ofta och väldigt nära blandrasens huvud, spec när han tuggar på ben. Blandrasen muttrar och flyttar på sig, men bcn går efter hela tiden. För nån dag sen så såg jag att blandrasen juckade på bcn och då blir bcn arg och biter ifrån på blandrasens mun.
När bcn lägger sig utan att blandrasen har något ben så slickar blandrasen på hela hans ansikte, mun och öron mest.
Blandrasen vinklar öronen åt sidorna på samma sätt som när han träffade löptikar förut och blir helt till sig i mellanåt.

Någon som vet vad de betyder?:)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag har 2 tikar ( fransk bulldog) den ena är 9 år kastrerad & hon har bott med mig sedan hon var 8 v. Den andra tiken är en rescue...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Kanske konstig fråga att ställa men har aldrig varit med om detta och undrar om det är normalt... Har en hane på 6 år som kastrerades...
Svar
9
· Visningar
1 963
Senast: Vipp
·
Hundhälsa Min gamla tik har en öroninflammation som vi inte får bukt med. I förrgår var hon hos veterinären och fick örat ordentligt rengjort...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: soom
·
Övr. Hund Min BC har precis fyllt två år, är precis så pigg och glad som en ung BC är och älskar att vi börjat träna agility! Han har alltid fått...
2
Svar
27
· Visningar
9 076
Senast: Ananas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka