betala lika mkt?

sillys

Trådstartare
hejsan. har nu anmält mig till en dressyr tävling, det blir dress debut för min ponny:laugh:

jag är 19 år och ponnyn är 6 år, så ska starta utan tävlan. men nu undrade jag ska jag betala lika mkt för det, även fast man bara får protokoll? :confused:
jag som hoppryttare är van o betala mindre i avd B hoppning men ändå ha chans på o få ett mindre pris o rosett :angel:

har inget emot o betala vad jag ska men kom bara på tanken då man betalar mindre i hoppningen:p

//sillys

Sv: betala lika mkt?

Är det inte bättre att kontakta föreningen som håller i tävlingen? De borde kunna svara på den frågan :)

Varför skall du starta utom tävlan ? Kan inte tänka mig att du får betala mindre du betalar ju för protokollet och domaren som dömer.

Du betalar för domaren som dömer dig så räkna med att betala fullt pris.

Jag har startat utom tävlan nån gång och betalat fullt pris, sen har jag också nån gång startat efter tävlingen och ridit ett annat program (programridning alltså, men bara den ritten) utan att betala nåt alls, men det har varit på hemmaklubben så det har jag säkert och kommer jag säkert att få arbeta av :angel:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Sitter ganska ofta och kollar på HästNet och liknande :D Inte för att jag ska köpa häst precis i morgon, men ändå, förhoppningsvis inom...
2
Svar
26
· Visningar
4 639
Hästvård Flytta tråden om en ligger fel! Hejsan! Har en shettishingst på 5år, han har varit frisk hela livet (lite övervikt i yngre år...
Svar
17
· Visningar
3 560
Dressyr Vad är det som gäller egentligen och vart vänder man sig för säkert svar? Jag ska köpa en ungponny och då jag själv är överårig så är...
Svar
3
· Visningar
1 105
Senast: orion_x
·
Ridning Hej alla travarälskare (varmblod som kallblod):love: Tycker att vi ska ta o berätta om våra älskade djur:laugh: När vi köpte dem o...
2
Svar
31
· Visningar
4 258
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Burkmat
  • Inredningstråden nr3