Betala för en wascator?

jennyjenny

Trådstartare
Har fått erbjudande om en nyrenoverad wascator med 1 års garanti för 8000:- , men jag tycker att det låter dyrt.
Vad har ni andra betalat för era tvättmaskiner?

Sv: Betala för en wascator?

Jag fick en Wascator gratis som skulle fungera, men det gjorde den inte. Som tur var var det ett litet fel som bara kostade 700 kr att reparera.
Jag tror att de vi fick den av hade köpt två för 3000 kr, men sålt vidare den andra för samma pris de gett för båda.

/// ghost

En bekant frågade på ett återvinningsföretag om en Wascator och för den skulle han ha 5000:-! Och han sa att det var ett bra pris för dom är populära och inte svårsålda!

Alltså 8000 kronor för en industrimaskin är ju inte så dyrt, däremot är det en fråga om hur många kg den tar. För Wascator har även den olika kg gränser, men får du en 15 kg maskin för dessa pengar och dessutom garanti, så skulle då jag slå till om det finns mycket täcken att tvätta.

Har man ett inackorderingsstall kan man ta en slant för varje tvätt, och på så sätt finansiera maskin eller ev reparationer. Jag menar en vanlig ordentlig familjemaskin kostar ju även den en rejäl slant, men Wascator brukar vara kända för att var hållbara lite som att jämföra Volvo med en traktor.

Jag betalade 3500:- för min. Den köpte jag på ett ställe där de säljer begagnade vitvaror. Den var renoverad och 1 års garanti.

ok, tack för alla svar. Den tog bara 7 kg så det var ingen stor, rejäl apparat som jag hellre haft och då betalat mer för.
Jag skall kolla på lite andra ställen och skaffa mig en billigare alt en större.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 408
Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
729
Juridik & Ekonomi Jag flyger extremt sällan, och vet därför inte riktigt hur jag ska gå tillväga nu när mitt första flyg på flera år blev inställt. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 231
Senast: Acto
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 063
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar