Fast med tanke på vad vi hästägare vill betala, alltid så lite det bara går. Orimligt lite så skulle jag faktiskt inte tro att de flesta stallägare får en "massa" pengar över som går att sprida hej vilt mellan olika tillkommande poster. Jag tror de flesta har det ganska +/-/0 och då kan det vara lite avgörande om helt plötsligt halva stallet ställer en thermobar och brukar mer el än innan. Vi hästägare är generellt snåla och vill inte betala speciellt mycket med tanke på vad vi ofta får. Så att säga att stallägaren är snål tycker jag är riktigt elakt faktiskt. Är man snål för att man själv får dra in på något annat om pengarna inte kommer in, för att gynna andra ägare och deras hästar, för att man mer eller mindre betalar för andras hästar? Det tycker inte jag.
Till TS, jag tycker det är riktigt härligt att du tänker på din stallägare och håller med samtliga. Kika på vad den drar per dygn och vad elpriset är ungefär och sedan lägger du på det på din hyra, kanske tillfälligt under de månaderna som den används