A
ansk
Tycker ni att jag bör betala ngt för att rida 2 ggr i veckan på en 22-årig arabkorsning 156 cm? Jag ska mocka och lägga in hö i boxen och kommer att rida valacken i dressyr samt på uteritt. Jag har väldigt stor och lång erfarenhet av egen häst, andras hästar, ridskolehästar och framgångsrikt dressyrtävlande i lätt klass samt startat lite hoppning.
Hur mkt är rimligt att betala i så fall? Det är ägarinnan som haft annons ute och behöver hjälp. Hon rider bara en gång i veckan och hästen behöver gå mer enligt vet.ordination (förstorat skap).
På torsdag ska jag troligen provrida. Jag kommer att få välja dagar som jag vill ta hand om hästen. Valacken har tävlat hopp o fälttävlan när han var yngre.
Hur mkt är rimligt att betala i så fall? Det är ägarinnan som haft annons ute och behöver hjälp. Hon rider bara en gång i veckan och hästen behöver gå mer enligt vet.ordination (förstorat skap).
På torsdag ska jag troligen provrida. Jag kommer att få välja dagar som jag vill ta hand om hästen. Valacken har tävlat hopp o fälttävlan när han var yngre.