Betäckning

keilir

Trådstartare
Är det någon som vet var man kan hitta mer info ang betäckning med Undrandi från Voxnadalen? Någon som har eller har sett någon avkomma efter honom?

Undrar även lite över om någon har någon erfarenhet av Ofsi fra Brun?

Sv: Betäckning

Jag har ett sto som är efter Undrandi och hon är super fin, 5 bra gångarter, valt tölten vid inridning men alla gångarter finns lätt tillgängligt. Snygg och bra exteriör bra behåring, super temperament, snäll orädd och en häst man blir glad av att rida:) Dock lite lite vilja för min smak:)
Några jag träffat och sett kan jag samanfatta med god exteriör och fina gångarter och lugna trevliga individer:)

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Jag ska ringa vet o fråga också, men vill även fiska lite svar här. Vi har kikat på en kattunge, som visade sig ha ett tångbett...
Svar
13
· Visningar
892
Senast: Mojma
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 904
Senast: Frida.G
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Anläggning Hejsan svejsan. Jag har lite frågor angående underlag som är mer tillfälligt till en ungefär 4 m lång och 5 m bred spilta med slang...
Svar
2
· Visningar
294
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka