Gallopp vet inte om vi fick se det. Men är man Landsmotsvinnare 2012 så är den nog rätt ok.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Frodi ser också riktigt bra ut. Hur är hans galopp? Hittade ingen video...
Det här låter också trevligt. =)
Var på hingstvisnining förra året på Island. Det var många läckra hingstar. Arion fra Eystra Frodholti, mycket hög bedömmning men jag tycker ibland att det kan bli lite för mycket frambensaktion så att det ser stelt ut. Min favorit var skimmeln Fannar fra Hafsteinstödum, han såg så himla mjuk och trevlig ut med fin tölt. Ska man ha en fin hingst med färg så är Gangster läcker.
Det beror på grundfärgen på skimmeln. Det är iaf 50% chans för skimmelVad det kan bli med en skimmel?
Vi har en två åring efter Arion som vi är mycket nöjda med både, lynnet och gångarterna.
Yes den ArionJättefina gångarter!
Du menar Arion frá Eystra-Fróðholti?
Ska kika på Aron! Gott lynne för mig är en häst som är lättlärd och uppmärksam, med tydlig off/on-knapp. Känslig och med vilja, men kontrollerbar vilja. Hingsten som de här märrarna är efter är sådan, min drömhäst. Massor med power under ryttare men som en snäll hund i hanteringen. Självklart en uppfostransfråga också, men de ska ju vara uppfostringsbaraJag gillar Aron. Han har gett hästar av den typen du efterfrågar. Lynnet är lite personligt vad man gillar.