Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
För och nackdelar med att betäcka sent. (Har inga planer på det, men vet om en som vill göra det)
Hon vill betäcka nu och inom en vecka helst. Hon ser inga problem med det. Men jag kan bara se nackdelar. Kyla, fukt ont om torra platser utomhus, För och hålla föl inomhus en hel vinter känns inte så bra.
Hon vill betäcka nu och inom en vecka helst. Hon ser inga problem med det. Men jag kan bara se nackdelar. Kyla, fukt ont om torra platser utomhus, För och hålla föl inomhus en hel vinter känns inte så bra.
var tydligen extremt bråttom, eftersom hennes drömhingst kastreras innan helgen nästa vecka. jag hade inte kunnat ta föl så sent med gott samvete.
var tydligen extremt bråttom, eftersom hennes drömhingst kastreras innan helgen nästa vecka. jag hade inte kunnat ta föl så sent med gott samvete.
Då får vi väl vara lite ondskapsfulla och hoppas att stoet inte hinner komma i brunst alternativt inte tar sig
Ondskapsfulla? Hihi
Han säljs som hingst, men hittar de inget hem måste han kastreras, då hon som säljer ej kan ha hingst själv.
Det är alltså en icke godkänd hingst?