S
squirlett
Fan vad allt känns piss nu...
Har två hankatter, dom går in och ut som dom vill.
För 1 år sedan tog vi bort kattlådan på prov och det funkade kanon med en gång. Inte en enda "olycka". Dom sa till när dom ville ut, natt som dag.
Så i fredags kväll upptäckte vi att nån av dom hade bajsat på 5 ställen i vårt sovrum.
Det var löst, och tänkte då att det var nån av dom som var dålig och inte hunnit säga till.
Allt var "gömt" under strumpor eller annat för att lixom dölja "olyckorna".
Sen var dom som vanligt på dagen, sa till när dom ville ut och jag tänkte inte mer på det.
Så natten till måndag så vaknar jag av att den ena står och krafsar i mina kläder som ligger brevid sängen. Han hade då kissat i ALLT!!
Natten efter var dom inte inne alls. Och på dagarna säger dom fortfarande till när dom vill ut.
Men så i natt.
Jag tog undan allt som låg på golvet för att inte "locka" honom till att göra något där i.
Katterna låg båda och sov i sin "möbel" ute i hallen och vi somnade allihop.
Vaknar på natten av katt (fan) sitter på mig och skiter!!!
Han tittar på mig och bryr sig inte ett skit över att han är upptäckt.
Är så arg, besviken och ledsen.
Fick ta bort en annan katt i våras som slutade använda lådan eller gå ut och göra sina behov.
Försökte med henne under nästan 6 månader men det gick inte. Allt som hände var att hon sket ner hela sängen så vi fick slänga bäddmadrassen tillslut.
Hon hade i och för sig varit på rymmen i nästan 3 månader och var helt "förvildad" så där fanns det ju en förklaring.
Nu fattar jag ingeting.
Vill inte behöva ta bort en katt till på så kort tid.
Och dom jag har nu e sånna kompisar så det känns fruktansvärt att behöva sära på dom.
Men jag vill inte ha en katt som sätter sig och skiter på mig.
Har även en bebis på 8 månader som jag absolut inte vill ska bli utsatt för det....
Det har inte varit några förändringar i katternas liv de senaste 6 månaderna.
Jag fattar bara inte vad som har hänt med honom.
För övrigt e han precis som vanligt. Och på dagarna säger han till när han vill gå ut.
fan...
Har två hankatter, dom går in och ut som dom vill.
För 1 år sedan tog vi bort kattlådan på prov och det funkade kanon med en gång. Inte en enda "olycka". Dom sa till när dom ville ut, natt som dag.
Så i fredags kväll upptäckte vi att nån av dom hade bajsat på 5 ställen i vårt sovrum.
Det var löst, och tänkte då att det var nån av dom som var dålig och inte hunnit säga till.
Allt var "gömt" under strumpor eller annat för att lixom dölja "olyckorna".
Sen var dom som vanligt på dagen, sa till när dom ville ut och jag tänkte inte mer på det.
Så natten till måndag så vaknar jag av att den ena står och krafsar i mina kläder som ligger brevid sängen. Han hade då kissat i ALLT!!
Natten efter var dom inte inne alls. Och på dagarna säger dom fortfarande till när dom vill ut.
Men så i natt.
Jag tog undan allt som låg på golvet för att inte "locka" honom till att göra något där i.
Katterna låg båda och sov i sin "möbel" ute i hallen och vi somnade allihop.
Vaknar på natten av katt (fan) sitter på mig och skiter!!!
Han tittar på mig och bryr sig inte ett skit över att han är upptäckt.
Är så arg, besviken och ledsen.
Fick ta bort en annan katt i våras som slutade använda lådan eller gå ut och göra sina behov.
Försökte med henne under nästan 6 månader men det gick inte. Allt som hände var att hon sket ner hela sängen så vi fick slänga bäddmadrassen tillslut.
Hon hade i och för sig varit på rymmen i nästan 3 månader och var helt "förvildad" så där fanns det ju en förklaring.
Nu fattar jag ingeting.
Vill inte behöva ta bort en katt till på så kort tid.
Och dom jag har nu e sånna kompisar så det känns fruktansvärt att behöva sära på dom.
Men jag vill inte ha en katt som sätter sig och skiter på mig.
Har även en bebis på 8 månader som jag absolut inte vill ska bli utsatt för det....
Det har inte varit några förändringar i katternas liv de senaste 6 månaderna.
Jag fattar bara inte vad som har hänt med honom.
För övrigt e han precis som vanligt. Och på dagarna säger han till när han vill gå ut.
fan...