Bestrida faktura

Det är först om du får dom i tingsrätten att betala som det finns risk för anmärkning. Och även efter dom har du en viss tidsfrist att betala. Däremot kommer den som ringer till KFM alltid att få veta att du har något som ligger för handläggning/har skickats vidare till tingsrätten.

Om du betalar har du godkänt fakturan.

Men det finns ingen som vinner på att strida om fakturan om det nu är så att det går att förlikas. Vad är det som gör att du bestrider?
Jag vet inte om jag kommer behöva bestrida än, jag förbereder mig mest ifall jag kommer behöva det så att jag kan ta tag i det direkt då.

Liknande trådar

Samhälle Hej! Någon som vet hur veterinärer skriver ut recept? Jag trodde att de kunde skriva e-recept som läkare gör på VC? Fick en faktura...
Svar
11
· Visningar
887
Senast: kma
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
780
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Nu när räntorna sjunker sker detsamma med räntan på sparkonton. Jag har Coop och SBAB men skulle vilja ha ytterligare en bank, och vill...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 739
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Svar
5
· Visningar
531

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Hudvårdstråden 2
  • Headset

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar