Bestämma BF på sto?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Svanhild
  • Startdatum Startdatum
S

Svanhild

Undrar lite smått om och hur man kan bestämma BF på ett sto? Om man inte har någon som helst aning när hon blivit dräktig alltså...

Vad jag har kunnat läsa mig till i andra trådar där folk spekulerar i OM deras ston är eller inte är dräktiga verkar det ju inte alltid vara så lätt för Vet. att ens konstatera OM hon är dräktig... :(

Nån här som vet nåt smart?

Sv: Bestämma BF på sto?

Med hjälp av veterinär så kan man få reda på först om hon är dräktig. Om man sedan har en erfaren hemma veterinär eller tar stoet till klinik så kan man också något så när beräkna åldern på fostret. Hur exakt beror litet på var i dräktigheten stoet är och vilken/vilka undersöknings metoder man använder.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 722
Senast: Amha
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 869
Senast: LiviaFilippa
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 187
Senast: Rosett
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sov otroligt dålig i natt på grund av en incident igår. Jag flyttade till min lägenhet för typ fem år sedan. Jag köpte den under...
2
Svar
31
· Visningar
3 700
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10