Beställa vagn

jenniealba

Trådstartare
Om man beställer en vagn från t ex Tidaholmsvagnar eller Drive Out, hur skickas den då? Eller man måste hämta den på plats?

Om man beställer en vagn från t ex Tidaholmsvagnar eller Drive Out, hur skickas den då? Eller man måste hämta den på plats?
Jag hämtade min på Drive Out då jag bara bor 4 mil bort. Jag vet att de dels skickar med bussgods dels att de själva kör vagnsleveransresor runt om i Sverige. Vecka 30 var de i Västmanland, Dalarna och Stockholmområdet samt i våras neråt västra Sverige typ Göteborg.

Jag vet att de dels skickar med bussgods dels att de själva kör vagnsleveransresor runt om i Sverige. Vecka 30 var de i Västmanland, Dalarna och Stockholmområdet samt i våras neråt västra Sverige typ Göteborg.

Bussgods anlitar de inte längre enligt dem själv. Detta efter att min vagn kom fram med skador och det blev ett himla tjafs med försäkringsbolaget för att få ersättning. Driveout skall dock ha ALL cred för deras hantering av ärendet, trots att de egentligen inte var skyldig att ersätta mig eftersom försändelsen var försäkrad upp till 50' så var de beredda att göra detta om försäkringsbolaget krånglade med mig.

Nu löste det sig till slut, men det var otroligt tråkigt att köpa en sprillans ny vagn för massa tusenlappar och får hem en skadad trots att man betalt 2500kr i frakt & försäkring :(

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
440
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 037
Senast: Fille
·
Samhälle Jag gillar ju inte att prata i telefon så mailar till kundtjänst om nåt är fel etc. Det kan ju bli några mail fram och tillbaks då innan...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 755
Senast: Dimmoln
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar