Besikta en häst & hur lång tid kan det ta igentligen

Sv: Besikta en häst & hur lång tid kan det ta igentligen

Jo men då var det nog det :) Det kan som sagt hända.

Man (jag) är lite snabb att diskutera ibland.

Vill uppmana den som vill ha sanningen i hela den här historien att skriva ett pm till mig, det är jag som är hästägaren "Toktjejen" skriver om och både jag om mina flickor blir mycket illa berörda av detta baktaleri och alla osanningar. Ta reda på vad som är sant och vad som är lögn innan ni dömer någon annan människa!

Förmodar att det var ett knapplån eftersom det enda jag har kommenterat är att man kan försäkra en häst man inte äger och inget runt er hästaffär. :)

Jag dömer personligen ingen, självklart ligger det mer bakom det här än vad någon här fått veta. Jag önskar iaf båda parter lycka till i hästletar och hästsäljardjungeln och hoppas alla slipper skitsnack.

Det är min häst "toktjejen" pratar om och INGET av det hon skriver är sant. Tack och lov har vi hittat ett perfekt hem åt honom! Han gick igenom besiktningen på veterinärklinik UTAN anmärkning.

Vad jag vet klassas inte 90 cm lokalt hopp och dressyr L:B under 2010 som " några små tävlingar för några år sedan". Hög procent i dressyren om någon undrar. Kanske ni alla ska tänka innan ni skriver... Vill ni kanske se köpekontraktet så att ni vet vem ägaren är? :mad:

varför ha två användare som skrivit samma sak och som bara skrivit ett inlägg? säger inte att du ljuger, men lite udda(visst att man vill ha ett anonymt nick, men två som säger samma sak?)

Det är min häst "toktjejen" pratar om och INGET av det hon skriver är sant. Tack och lov har vi hittat ett perfekt hem åt honom! Han gick igenom besiktningen på veterinärklinik UTAN anmärkning.

Vad jag vet klassas inte 90 cm lokalt hopp och dressyr L:B under 2010 som " några små tävlingar för några år sedan". Hög procent i dressyren om någon undrar. Kanske ni alla ska tänka innan ni skriver... Vill ni kanske se köpekontraktet så att ni vet vem ägaren är? :mad:

Så vi ska anta att när någon skriver på buke om en tilltänkt häst som inte gick igenom besiktningen så sitter personen och ljuger...? :confused:

Första är mamman om jag minns rätt från PM:et och andra är väl dottern. Kanske lite onödigt att putta upp tråden för samma sak men...

Vill uppmana den som vill ha sanningen i hela den här historien att skriva ett pm till mig, det är jag som är hästägaren "Toktjejen" skriver om och både jag om mina flickor blir mycket illa berörda av detta baktaleri och alla osanningar. Ta reda på vad som är sant och vad som är lögn innan ni dömer någon annan människa!

Allt är ju skrivet helt anonymt så varför så upprörd?

På ett forum så svarar man utifrån det som står i tråden, vad som är sant och vad som är lögn är ju bara intressant för trådskaparen som ju är den enda som vet vem den andra parten är.

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
967
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Hej! Hittat en trevlig 5 åring som jag varit och provridit. Är intresserad men den är inte billig heller (enligt mig… 150”). Ägaren...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 670
Senast: Roheryn
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 790
Senast: Claraclara
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 872
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Skottlossning på skola
  • Mens
  • Snabbmat?