F
flickancarra
Hur mycket tid lägger ni på Bukefalos? Tänkte kolla om det är fler som känner som jag. Speciellt nu när mina pållar varit dräktiga så har jag "hängt" på avelstråden mycket. Det är superbra att ha ett ställe där man kan ventilera tankar och åsikter om hästar och möta andra hästfolk med helt olika referenser än sig själv. Måste säga att jag tycker det är kul att lägga upp bilder på mina älsklingar och det har säkert många förstått.Är man nere letar man upp roliga hästbilder, ibland läser man om andras öden och framgångar och har man frågor så är det bara att ställa dem så får man alltid svar! Det gäller bara att lära sig sålla mellan alla svar och välja ut dem som passar bäst på sin egen situation...
Det har blivit väldigt mycket på sistone. På kvällarna hänger jag kvar till tolvslaget (brukar lägga mig nio annars när jag jobbar) och får jag en stund över hamnar jag framför datorn.. i går satt jag säkert 5 timmar! Det känns lite för mycket och många tankar snurrar i huvudet när man ska sova. Detta varierar såklart med tanke på vad som är aktuellt hemmavid. Hur är det för er?
Det har blivit väldigt mycket på sistone. På kvällarna hänger jag kvar till tolvslaget (brukar lägga mig nio annars när jag jobbar) och får jag en stund över hamnar jag framför datorn.. i går satt jag säkert 5 timmar! Det känns lite för mycket och många tankar snurrar i huvudet när man ska sova. Detta varierar såklart med tanke på vad som är aktuellt hemmavid. Hur är det för er?