Bernstein född 1984

A

Alfa

var kan man få tag på stamtavla och bild på honom? Har letat som en galning på nätet men hittar ingen bild. Är det någon som vet var man ska leta? :bump:

på nätet har jag hittat minst 15 bilder på en och samma sida.. jag har hjälpt till att rida en valack efter bernstein i 5 år, sedan han blev inriden alltså, och jag har forskat massivt i hela stammen så vill du ha lite stam så kan du få en del av mig, fler bilder på hans förfäder osv. och om du vill kan jag berätta lite om pållen min. hör bara av dig via mail så skickar jag över lite bilder =)
linn.siljebo@uig.folkuniversitetet.se

Tack för hjälpen allihopa! :bow: Nu har jag mycket att göra för att hinna läsa allt :banana:

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 359
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
267
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
995
Senast: Kirre
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
589
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama