Benskydd i brunt läder

Wembley

Trådstartare
Jag vill köpa nya skydd till hästen i brunt läder, men har inte råd att köpa några för 2000 kr. Mesta möjliga kvalitét för pengarna gäller alltså (max dryga 1000 kr för senskydd fram och korta bakstrykkappor). De skall vara bruna. Helst inte mässingsspännen. Någon som har erfarenhet av skydden från Hööks Gold Medal eller Globus? Någon som har Börjes läderskydd som ifs är otroligt billiga, men fungerar de? Är de stenhårda? Andra tips mottages tacksamt :bow:

Liknande trådar

Utrustning Suck, jag blir snart galen. Har försökt hittat ett snyggt remontträns till unghästen ett tag men det verkar inget finnas i rimlig... 2
Svar
33
· Visningar
7 555
Senast: kryddelydd
·
  • Låst
Utrustning Åååhh nu har jag världens beslutsångest..helt seriöst alltså-jag låg inatt och bara tänkte och tänkte (okey-även dagdrömde:p ) om mitt... 2
Svar
32
· Visningar
2 506
Senast: Nikkis
·
C
Utrustning Jag har ett kallblod (en tinker) med enorma ben. Jag har än så länge inte hittat några bra benskydd som sitter som gjutet. Dom som jag... 2
Svar
27
· Visningar
3 093
Senast: Cronis
·
W
Utrustning Har vi äntligen plockat i ordning på skåpet i stallet :banana: Fick faktiskt plats med sakerna även om man fick stapla lite och så... 2
Svar
23
· Visningar
2 429
Senast: wingil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • FÅRtråden
  • Annonsera mera hundar 2