benlindor med hälften elastiska/hälften oelastiskt

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Winci
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 915
W

Winci

Jag gillar tanken med dem men var finns de? :smirk:
Givetvis skulle jag andvända paddar under. :)

Nu har H**ks faktiskt tagit in dem nu, "akryl/fleecebandage" står de som.

Jag har flera par sådana, inte just från H**ks, men jag är helnöjd med dem, och paddar - använder dem inte :smirk:

är inte dom till för att man ska slippa använda paddar under? eller är jag helt ute och cyklar som vanligt.

Jo, du ska slippa använda paddar, men vissa är sämre och kommer med rekommendationen att man ändå ska ha paddar.

Jag är inte säker på vilket märke jag har på mina, men de funkar hur bra som helst ialf.

Har också sånna, älskar dem . :love: Fast inte equlines för dem är så långa ! Fast jag min pålle har ju ponnyben så det funkar säkert till stor häst . / :)

akryl är väl inte elastiskt? :confused:
Det är i alla fall inte de jag letat efter :crazy:

Ska man ha sådana tycker jag att man ska ha Eskadrons, där deras padd är längst in istället för fleece.

Sv: benlindor med hälften elastiska/hälften oelastiskt

Jag fick dem i present men tycker att de e lite bökiga eftersom man ändå måste ha paddar under, kör da hellre med vanliga mindre och med en bra padd.

Sv: benlindor med hälften elastiska/hälften oelastiskt

Jag har ett par från Horze. Men det var inte alls så mkt fleece som jag trodde så jag använder paddar under. Jag har även ett par från Källquists tror jag. Men på dom däremot är det mycket mer fleece än elastik så dom behöver jag inga paddar under.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 646
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 756
Senast: valpköpare
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 477
Utrustning Då jag planerar att skaffa häst igen om några år så sitter jag o kollar på utrustning osv. Gillar att ha en färdig plan för hur saker... 2
Svar
30
· Visningar
2 531
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka